کد خبر: ۴۹۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

دیدار کی‌روش و گلزار؛ برای تماشای «آینه‌بغل» یا یک پروژه تبلیغاتی؟+عکس

کارلوس کی‌روش تصویری از خود را در کنار محمدرضا گلزار منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی‌روش که امروز به تماشای فیلم سینمایی «آینه بغل» رفته بود در حاشیه این فیلم با محمد رضا گلزار عکس یادگاری گرفت و از او به‌خاطر حمایتش تشکر کرد.

کارلوس کی روش پس ازآن تصویری از خود را در کنار محمدرضا گلزاردر صفحه فیس بوکش منتشر کرد و درباره آن نوشت:« در کنار محمدرضا گلزار. عجب ایرانی با استعدادی! از حمایتش ممنونم.»جدیترین خبرها در این باره ، این است که کی روش بعد از تماشای فیلم آینه بغل ، جدیدترین پروژه سینمایی رضا گلزار که به تازگی اکران شده ، این پست را منتشر کرده است و تازه در این دیدار او با رضا که هم ورزشکار است ، هم هنرپیشه و هم خواننده _ نوازنده ؛آشنا شده و وقتی پی برده یک چهره محبوب سینمایی هم هست از او تمجید کرده است.

از سوی دیگر بیلبوردهایی از سرمربی در سطح شهر این روزها خبرساز شده است.تبلیغاتی با این عنوان که سرمربی سفیر شد. حالا گروهی هم گمانه زنی کرده اند دیدار سرمربی تیم ملی و سوپر استار سینمای ایران بی ارتباط با یک پروژه مشترک تبلیغاتی نیست! چند وقت پیش تابلوهای تبلیغاتی شهر پر شده بود از تبلیغات یک مجموعه ورزشی که محمد رضا گلزار سفیرش شده بود.این اتفاق اخیرا با مشاهده عکس های کارلوس کی روش در بیلبوردهای تبلیغاتی وسعت گرفته و حالا انتشار عکس این دو نفر در کنار هم احتمالا برای یک کار مشترک تبلیغاتی بوده است!

دیدار کی‌روش و گلزار؛ برای تماشای «آینه‌بغل» یا یک پروژه تبلیغاتی؟+عکس

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین