کد خبر: ۴۹۳۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

ابهام در انجام پرواز تهران به یاسوج / خلبان تصمیم گیرنده نهایی است

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد امکان پرواز فردا جمعه نوزدهم آذرماه 1396 از تهران به یاسوج و بالعکس را نامعلوم دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
" علی محسنیان " گفت: از حالا نمی‌توانم بگویم که آیا پرواز فردا صبح جمعه هفدهم آذرماه 1396 از تهران به یاسوج و یا بالعکس صورت می گیرد یا خیر.

وی با بیان اینکه شرایط جوی فردا جمعه بارندگی و براساس اعلام هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات با بارش برف همراه است، اظهارداشت: انجام یک پرواز بستگی به شرایط جوی مقصد پرواز ، مسیر پرواز و مبدا پرواز دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نمی‌توانیم از هم اکنون درباره اینکه پرواز فردا جمعه هفدهم آذرماه 1396 از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود یا خیر اظهارنظر کنیم.

محسنیان تاکید کرد که تصمیم گیرنده نهایی برای انجام پرواز فردا جمعه به تصمیم نهایی خلبان پرواز بستگی دارد و تشخیص خلبان هرچه باشد باید تابع آن بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هم از بارش نزولات جوی از ساعت 15 امروز پنجشنبه شانزدهم آذرماه 1395 شروع و تا ساعت حوالی 10 صبح فردا جمعه در مناطق مختلف این استان ادامه خواهد داشت.

" ولی الله بهره مند " به ایلنا گفت: بارش ها در ارتفاعات بصورت برف و حتی در سطح شهر سی سخت و مناطقی چون دم چنار ، سادات سرفاریاب چرام ، گردنه مله شوره، ارتفاعات دنا و پادنا، کاکان و برخی نواحی دیگر هم شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی افزود: در سطح شهر یاسوج و روستاهای حومه و سایر نواحی دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا فردا جمعه هفدهم آذرماه امکان پرواز در فرودگاه یاسوج وجود دارد هم خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط با خود فرودگاه بوده و ما فقط وضعیت هوا و بارش ها را به فرودگاه اعلام می کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین