کد خبر: ۴۹۴۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

اختتامیه جلسات سی و یکمین کنفرانس وحدت بین المللی اسلامی

بعد از ظهر دیروز سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با سخنان آیت الله محسن اراکی ریاست مجمع التقریب مذاهب و کنفرانس سه روزه در محل همایش های صدا و سیما با سخنان وی و تعدادی از شخصیت های داخل و خارجی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
ابتدا ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق و بعدا دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پیرامون پیامبر ظلم ستیز اسلام منجی عالم بشریت و هفته وحدت و میلاد امام جعفر صادق مطالبی  اموزنده ایراد نمودند، سپس ایت الله  محسن اراکی گفتند حالا از یک شاعر اهل بیت و روز نامه نگار مبارز با سابقه ۶۵ سال خدمات  موثر مطبوعاتی به جامعه  دعوت میکنم  برای ایراد  چکامه خود در منقبت  رسول اکرم و وحدت اسلامی  در جایگاه حضور یابند.
 
مردوخی کردستانی  بر اساس علاقه ای که   به خاندان نبوت و رسالت   دارند با کتف شکسته  و چشم مجروح اغاز سخن می کند. ایشان در واقع( جانباز انقلاب و ولایت)هستند.
 
مردوخی کردستانی  در ابتدا اظهار داشت: باید بگویم عشق درد و وجع  را نمی شناسد  همانطورکه حضرت آیت الله فرمودند من امروز در این مجلس  با شکوه و مجلل با حضور مقامات رده بالای  داخلی و خارجی پیرامون اخلاق محمدی  وحدت اسلامی  در قالب این اشعار سخن می گویم  در این مجلس که قریب یکهزار خارجی و داخلی حضور داشتند، چندین بار برای اشعار و سخنان دلپذیر و مهیج  این شاعر اهل بیت و  روزنامه نگار ممزوج در ولایت  کف زدند پس از سخنان و  قرائت اشعارمردوخی کردستانی، بیانیه  اختتامیه کنفرانس در ٢۵  بند  قرائت گردید.
منبع: پارسینه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین