کد خبر: ۴۹۴۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

عکس‌های شگفت‌انگیز از قدرت طبیعت

انجمن بین المللی عکاسی طبیعت «مارک دافی» از کانادا را برنده اصلی این رقابت معرفی کرده است؛ آن هم با عکسی از بنایی یخ‌زده. برنده دوم، عکاس عکسی از یک جبهه عظیم طوفانی و برنده سوم عکاسی بوسنیایی بود که تصویری از یک کلیسای ارتدکس شناور در سیلاب در دوبوج بوسنی و هرزگووین را عکسبرداری کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- «مارک دافی» از عکس برنده خود در جشنواره می‌گوید: «زمستانی غیر معمول و سرد بود. گردشگران از همه‌جا جمع شده بودند. همه‌چیز یخ زده بود. در طول مسیر اصلی بالای رودخانه نیاگارا سعی کردم تا تصویری متفاوت را در هنگام سقوط آبشار شکار کنم. نور ملایم بود و عکس را گرفتم». 

به گزارش آفتاب‌نیوز، انجمن بین المللی عکاسی طبیعت «مارک دافی» از کانادا را برنده اصلی این رقابت معرفی کرده است؛ آن هم با عکسی از بنایی یخ‌زده. برنده دوم، عکاس عکسی از یک جبهه عظیم طوفانی و برنده سوم عکاسی بوسنیایی بود که تصویری از یک کلیسای ارتدکس شناور در سیلاب در دوبوج بوسنی و هرزگووین را عکسبرداری کرده بود. 

عکاس این عکس می‌گوید دوبوج زیر آب بود و در برخی از نقاط آب تا ارتفاع هفت متر بالا آمده بود. او خودرویش را ترک کرد و با دوربینی عکسبرداری کرد. 

همچنین، «ارون کراو» عکاس ۳۵ ساله از شمال ولز نیز به دلیل عکسی که از طوفان در ساحل ولز گرفته بود مورد ستایش هیئت داوران قرار گرفت.

عکس دیگری که مورد تشویق هیئت داوری قرار گرفت تصویری از آسمان از میان ابرها در ارتفاع ۳.۹۰۰ متری در هیمالیا بود که توسط ساموچنکو اوکراینی گرفته شده بود. 

این عکاس عکس دیگری نیز از غاری در نپال گرفته بود که به دلیل آن نیز مورد تحسین قرار گرفت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین