کد خبر: ۴۹۴۶۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

تجمع سپرده‌گذاران موسسات مالی و بازنشستگان مقابل مجلس

جمعی از سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و بازنشستگان کشوری و لشکری صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
آفتاب‌‌نیوز : سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری که پیش از این بارها مقابل مجلس و برخی دیگر از نهادها تجمع کرده بودند خواستار رسیدگی فوری به وضعیت خود و پرداخت مطالبات‌شان هستند.

بازنشستگان کشوری و لشکری نیز با تجمع مقابل مجلس خواستار پرداخت معوقات خود شدند.

این تجمع در حالی برگزار شد که اجازه برگزاری تجمع به معترضین در محل متعارف برگزاری تجمع‌ها داده نشد و آنها در ضلع شمالی ساختمان بهارستان در گوشه‌ای از خیابان تجمع کردند.

همچنین با توجه به حضور رییس‌جمهور در جلسه امروز مجلس برای ارائه لایحه بودجه، از ساعت آغازین صبح امروز تمهیدات امنیتی شدیدی اطراف ساختمان بهارستان در نظر گرفته شده بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
اگر مردم در مجلس یک نماینده داشتند تا بحال این معضل حل شده بود و تکرار نمی شد
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
عبده تبریزی به عنوان نخستین سخنران میز گرد "صلح، اقتصاد و چالش فقر" که گروه علمی – تخصصی انجمن جامعه شناسی ایران برگزار کرد دربخشی از سخنانش گفت: اطلاعاتی که دارم نشان می دهد ۱.۵ میلیون ایرانی درصف مهاجرت به استرالیا و کانادا هستند که این عدد ترسناکی است. خروج نیروهای کارشناسی و نیروهای ورزیده به اقتصاد ملی آسیب می زند و یکی از دلایل تهیدست شدن ایرانیان مهاجرت نیروهای نخبه است.وی با اشاره به اینکه درحال حاضر پولی درایران نیست که امیدوار باشیم به رشد مثبت سرمایه گذاری منجر می شود ادامه داد، علاوه براین آمارهایی هست که نشان می دهد از ۸۵ میلیارددلاردرآمد ارزی ایران ۴۵ میلیارد برای واردات اختصاص یافته است و اگر ارزش قاچاق را نیز ۲۰ میلیارد دلار فرض کنیم به نظر می رسد ۲۰ میلیارد دلار خروج سرمایه داشته ایم . در چنین شرایطی معلوم است که اقتصاد ایران با رشدهای پایین مواجه می شود و ایرانیان فقیر تر می شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین