کد خبر: ۴۹۴۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

صالحی امیری در یک قدمی ریاست کمیته ملی المپیک

خبرگان ورزشی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک انتخاب و معرفی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 هفتاد و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک عصر امروز و با حضور کیومرث هاشمی رئیس، علیرضا دبیر و خانم شهریان نواب رئیس کمیته، محمد پولادگر، رسول خادم، علی کفاشیان، محمود مشحون و فضل الله باقرزاده در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن اعضا ابتدا به بررسی و اصلاح آئین نامه انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که مقرر شد پس از ویرایش نهایی طی هفته آینده از طریق سایت کمیته ملی المپیک منتشر شد.

در ادامه جلسه، روز شنبه 2 دیماه سال‌جاری بعنوان زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب و مقرر شد به مدت دو هفته تا تاریخ 15 دی‌ماه ادامه یابد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه نشست خود به بحث و بررسی در خصوص معرفی کارشناسان خبره برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک پرداختند که در این بخش آقایان محمود مشحون، علی کفاشیان و رضا صالحی امیری و همچنین خانمها طاهره طاهریان و عاطفه اسلامیان انتخاب و معرفی شدند.

همچنینی سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن به عنوان نماینده باشگاه‌ها و پیمان فخری به عنوان نماینده داوران و مربیانم المپیکی برای حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مشخص و معرفی شدند.

در پایان هفتاد و پنجمین نشست نیز با تایید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته بعنوان سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب و معرفی شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین