کد خبر: ۴۹۵۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

برخورد ناشایست تیم حفاظت لاریجانی با خبرنگاران+تصاویر

در جریان سفر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به گیلان، تیم محافظ وی با خبرنگاران رفتار جالب نداشته‌ و باعث انتقادهای اهالی رسانه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- دیروز و در جریان سفر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به استان گیلان که با دعوت استانداری انجام شده بود، خبرنگاران جهت پوشش رسانه‌ای این سفر راهی فرودگاه و سپس استانداری گیلان شدند که برخورد ناشایست تیم حفاظتی موجب ناراحتی و اعتراض اهالی رسانه این استان شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، تفتیش‌های بدنی مکرر، توقیف دوربین عکاسان‌ و رهاسازی آن‌ها در گوشه‌ای از سالن به شکل نامناسب‌، جلوگیری از ورود عکاسان به محل برگزاری همایش و... موجب ناراحتی شدید اصحاب رسانه استان شد.

جالبتر این‌که این مسئولان استان نیز از این رفتار غیر‌حرفه‌ای و ناشایست در امان نبودند.

یک عکاس خبری در تشریح ماجرا به «آفتاب‌نیوز» می‌گوید: هشت صبح در فرودگاه حاضر شدیم و بعد از حدودا یک ساعت معطلی بواسطه ناهماهنگی‌، دوربین‌ها با تمام امکامات چک شد و کارت ورود به استانداری بعنوان عکاس به ما تحویل داده شد.

وی افزود: دوریین با کیف توسط یک خودرو به استانداری برده شد و زمانی که حدود ساعت 13 در استانداری حضور پیدا کردیم بعد از تفتیش مجدد مشاهده کردیم  کیف و وسایل همراه ‌دوربین‌های عکاسان‌ روی زمین و گوشه اتاق قرار دارند.

این عکاس بیان داشت: با اینکه دوربین به همراه کیف در فرودگاه چک شده بود اما با این حال از ورود کیف دوربین به داخل سالن جلوگیری شد. نه‌تنها خبرنگاران ‌اجازه بردن گوشی موبایل را به داخل سالن نداشتند بلکه مدیران نیز تفتیش بدنی شده و گوشی موبایل آن‌ها ضبط شد.

این عضو جامعه رسانه‌ای با بیان اینکه پس از مدتی دوباره به عکاسان اعلام کردند شما اجازه عکاسی در سالن را ندارید و باید به سالن بالا بروید، تصریح کرد: این در حالی بود که  از سالن مشرف بر سالن اصلی بخش اعظمی از سالن در لنز دوربین‌ها قرار نمی‌گرفت.

وی گفت: علیرغم‌ تلاش روابط عمومی استانداری گیلان و کارمندان، تیم حفاظتی لاریجانی اجازه ورود به عکاسان را نداد.

این خبرنگار ادامه داد: جالب اینجاست وقتی شهردار کلانشهر رشت هم خواست وارد سالن شود مانع وی شدند و پس از مدتی معطلی و با تفتیش بدنی کامل اجازه یافت تا در سالن محل سخنرانی رئیس مجلس حضور پیدا کند.

وی در پایان تصریح کرد: عکاسان خبری که از این وضع و بی‌احترامی‌های پی در پی تیم حفاظتی به شدت دلخور بودند، تصمیم بر ترک استانداری و تحریم پوشش تصویری این جلسه گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
5
متاسفم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
3
تاسف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
0
1
ههههه مرگ بر انگلیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
تاسف
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین