کد خبر: ۴۹۵۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

انتقام عجیب مدیر اخراجی مدرسه از همکارش

مدیر اخراجی یک مدرسه غیر انتفاعی دخترانه، شیوه عجیبی را برای انتقام از کارمند زن مدرسه طراحی و اجرا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 «زن جوان وقتی از مدرسه و محل کارش اخراج شد، مطالب غیر اخلاقی درباره یکی از همکاران سابق خود را به همراه تصاویر ساختگی از وی در فضای مجازی منتشر کرد.

کارمند جوان که با اطلاع از موضوع عصبانی شده بود، ضمن مراجعه به پلیس فتا شکایتی را در این باره تنظیم کرد و خواستار پیگیری شد. مأموران پلیس «فتا»ی مازندران با توجه به اطلاعاتی که از کارمند اخراجی در اختیارشان قرار داده شده بود، به ردزنی متهم پرداختند تا این‌ که مشخص شد وی از همکاران سابق شاکی پرونده بوده و در گذشته به عنوان مدیر همین مدرسه کار می‌کرد.

وی که پس از دستگیری لب به  اعتراف گشوده بود، انگیزه خود را انتقامجویی اعلام کرد و گفت: از وقتی کارم را از دست دادم تصور کردم همکار سابقم - شاکی - باعث اخراجم شده و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا با این روش از او انتقام بگیرم. این زن که متهم به انتشار مطالب کذب و غیر اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی است، اعتراف کرد انتشار مطالب غیر اخلاقی علیه کارمند سابقش در شبکه‌های اجتماعی و درج شماره تلفن شاکی زیر این مطالب به قصد انتقام و بی‌آبرو کردن وی در بین دوستان و خانواده بود.

به گفته سرهنگ محمدنژاد - رئیس پلیس فتای مازندران - مرتکبان این قبیل جرائم به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر ۲ مجازات محکوم می‌شوند.»
روزنامه ایران 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین