کد خبر: ۴۹۵۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

وزیر علوم: دانشجوی ستاره ‌دار سیاسی نداریم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در میان دانشجویان ستاره ‌دار، اشخاصی با مشکل سیاسی یا گرایش و اقدامات سیاسی وجود ندارد چرا که مسایل سیاسی در گزینش دانشجو مطرح نمی‌ شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 منصور غلامی درخصوص اقدامات انجام ‌شده در وزارت علوم برای حل مشکل دانشجویان ستاره ‌دار افزود: عنوان ستاره ‌دار به آن معنا که به افکار عمومی القا شده در میان دانشجویان و متقاضیان مقاطع بالای دانشگاهی وجود ندارد چرا که مشکل اکثر این دانشجویان نقص پرونده است و مساله تعداد بسیاری از این دانشجویان با تلاش سازمان سنجش و دیگر مسئولان حل و فصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در میان دانشجویان ستاره ‌دار، اشخاصی با مشکل سیاسی یا گرایش و اقدامات سیاسی وجود ندارد چرا که مسایل سیاسی در گزینش دانشجو مطرح نمی‌ شود.

وزیر علوم ادامه داد: تعداد معدودی از این دست افراد باقی مانده‌اند که کار آنها نیز در حال انجام است و به زودی اعلام خواهیم کرد که هیچ پرونده‌ای از داوطلبان ورود برای به دوره‌های بالاتر تحصیلات تکمیلی معطل نمانده است.

غلامی تاکید کرد: دانشجویانی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده‌اند درخواست خود را به غیر از دانشگاه مربوطه به وزارت علوم نیز ارایه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: خانه ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
وقتی جرم سیاسی نداریم دانشجوی سیاسی هم نیست که مفتخر به ستاره مند شدن گردد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین