کد خبر: ۴۹۵۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

رابطه پنهانى هنرمند معروف لو رفت!

«جی زی» خواننده و رپر مشهور آمریکایی در جریان گفتگوی تصویری با نشریه نیویورک تایمز، برای نخستین بار خیانت به همسرش «بیانسه» را تأیید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :  جی زی، که یکی از ستاره های بزرگ موسیقی هیپ هاپ محسوب می شود، در یک مصاحبه جنجالی گفت: از اشتباه خود پشیمان است و اگر زمان به گذشته باز می گشت، هرگز به همسرش خیانت نمی کرد.

به گزارش برنا، جی زی با ابراز شرمساری از رفتارش، بیانسه را به دلیل بزرگواری و از خودگذشتگی ستود و او را همسری مهربان و مادری دلسوز توصیف کرد.

جی زی و بیانسه در سال ۲۰۰۸ میلادی ازدواج کردند و از زوج های محبوب هنری آمریکا هستند. آنها در 9 سال گذشته، زندگی خانوادگی پرفراز و نشیبی داشتند و با حواشی بسیاری مواجه شدند.

خیانت جی زی به بیانسه برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ از طریق نشریات زرد منتشر شد، این موضوع بازتاب گسترده ای در سایت های هنری داشت و طرفداران این ستاره های بزرگ را به شدت نگران کرد.

البته این شایعات از سوی این زوج هنری تأیید نشد و آنها از پاسخگویی به رسانه های گروهی خودداری کردند.

جی زی و بیانسه قرار بود سال گذشته آلبوم مشترکی منتشر کنند ولی این پروژه بدون توضیح مشخصی لغو شد و آنها تصمیم گرفتند آلبوم های خود را به صورت جداگانه روانه بازار کنند.

بررسی آهنگ های اخیر این خواننده های مشهور و رمزگشایی از معانی ترانه ها که با نیش و کنایه زیادی همراه بود، نویسنده های هنری را مطمئن کرد رابطه جی زی و بیانسه با چالشی بزرگ مواجه شده است.

در اکثر این اشعار بیانسه از بی مهری و بی وفایی معشوق گلایه دارد و جی زی از محبوب خیالی و دوست داشتنی تقاضای بخشش می کند.

این نخستین بار است که جی زی به صورت شفاف درباره رابطه خود با همسرش سخن می گوید.

او در بخش های دیگری از این مصاحبه گفت: کودکی سخت و دشواری داشته و هر چند که بیانسه را عاشقانه دوست داشته ولی به دلیل مشکلات روحی قادر به ایجاد ارتباط عاطفی با همسرش نبوده، عاملی که باعث شده به او خیانت کند.

به گفته جی زی آنها تا مرز جدایی پیش رفتند ولی در نهایت تصمیم به حفظ پیوند زناشویی خود گرفتند و تلاش می کنند با مراجعه به روانشناس و مشاور خانواده، به زندگی آشفته خود سر و سامانی دهند.

جی زی آینده فرزندان را مهمترین انگیزه برای ادامه زندگی مشترک توصیف کرد چراکه به عقیده آنها بچه ها به توجه و رسیدگی همزمان پدر و مادر نیاز دارند و طلاق راه حل منطقی برای حل مشکلات زناشویی نیست.

جی زی و بیانسه اخیرا صاحب یک دختر و پسر دو قلو شدند، اولین فرزند آنها «بلو آیوی کارتر» در سال ۲۰۱۲ متولد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین