کد خبر: ۴۹۶۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
عالی می‌شود اگر با پیروزی در ال‌کلاسیکو سال را به پایان ببریم

مسی: اسپانیا و آرژانتین کار دشواری برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2018 دارند

فوق‌ستاره بارسلونا معتقد است صعود تیم‌های آرژانتین و اسپانیا از مرحله گروهی جام جهانی 2018 آسان نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
لیونل مسی که چند روز پیش جایزه کفش طلایی را از روزنامه اسپانیایی «مارکا» دریافت کرد، امروز با حضور در مراسمی در شهر بارسلونا از همین نشریه، جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) و جایزه دی‌استفانو (بهترین بازیکن لالیگا) را دریافت کرد.

مسی پس از دریافت جایزه دی‌استفانو گفت: پیش از این چند بار این جایزه را دریافت کرده بودم. مایلم از نشریه «مارکا» تشکر کنم. این پنجمین باری است که به این عنوان می‌رسم و از این بابت خوشحالم. مایه مباهات من است که افتخار ملاقات با دی‌استفانوی فقید را داشته‌ام.

فوق‌ستاره بارسلونا که دقایقی بعد برای دریافت جایزه پیچیچی به روی صحنه آمد، خاطرنشان کرد: از هم‌تیمی‌های تشکر می‌کنم و می‌خواهم که این عنوان را با آنها سهیم شوم. همانطور که قبلاً گفته‌ام عناوین تیمی برای من مهمتر از عناوین انفرادی است. در صورت موفقیت تیم، عناوین انفرادی هم خود به خود خواهند آمد.

وی در مورد دیدار ال‌کلاسیکوی پیش‌رو هم یادآور شد: ال‌کلاسیکو همیشه بازی خاصی بوده است و پیروزی در این بازی خیلی مهم است. از آنجایی که رئال مادرید در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا نیست، پیروزی در این بازی می‌تواند مزیت خیلی خوبی برای ما باشد. عالی می‌شود اگر با پیروزی در این بازی سال را به پایان ببریم و به تعطیلات کریسمس برویم.

مسی در مورد رویارویی احتمالی اسپانیا و آرژانتین در فینال جام جهانی 2018 روسیه هم گفت: نمی‌دانم این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، اما فوق‌العاده خواهد شد اگر چنین اتفاقی ببفتد. با این وجود دو تیم باید ابتدا به فکر صعود از مرحله گروهی باشند که گذر از آن دشوار است و بعد باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

تیم ملی اسپانیا در گروه B جام جهانی 2018 با تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش همگروه است و آرژانتین نیز در گروه D با تیم‌های ایسلند، کرواسی و نیجریه باید رقابت کند.

همچنین در این مراسم آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا جایزه باارزش‌ترین بازیکن تیم ملی اسپانیا را به خود اختصاص داد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین