کد خبر: ۴۹۶۷۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
هنوز جزئیات بیشتری از این حکم منتشر نشده است

بقایی: به ۶۳ سال حبس محکوم شده‌ام+توضیحات دادگستری تهران

حمید بقایی مدعی شد دادگاه او را به ۶۳ سال حبس محکوم کرده است. درهمین حال، رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: این فرد به خاطر چند اتهام، چند محکومیت دارد؛ اینکه گفته به 63 سال حبس محکوم شده یا جهل به قانون است یا قصد شیطنت داشته است
آفتاب‌‌نیوز :
حمید بقایی مدعی شد دادگاه او را به ۶۳ سال حبس محکوم کرده است.حمید بقایی: به ۶۳ سال حبس محکوم شده‌ام

به گزارش آفتاب‌نیوز، حمید بقایی دقایقی پیش در کانال تلگرامی خود مدعی شد،‌دادگاه برای او حکم حبس ۶۳ ساله صادر کرده است.

روز گذشته رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد حکم بقایی صادر شده است.(اینجا)

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران سه‌شنبه‌شب با بیان این‌که «حکم حمید بقایی که چند روز گذشته صادر شده بود ابلاغ شده است» افزود: البته در این پرونده به غیر از بقایی، متهمان دیگری نیز حضور دارند که حکم همه متهمان صادر و امروز به خود متهمان پرونده ابلاغ شده است. البته حکم، قطعی نیست و قابل اعتراض است و 20 روز برای طرفین پرونده اعم از متهمان یا دادستان یا آن نهاد و سازمانی که شاکی پرونده بوده‌اند فرصت اعتراض تعیین شده است و باید صبر کنیم در مهلت قانونی اگر طرفین پرونده اعتراضی به احکام صادره دارند اعتراض خود را اعلام کنند که در این صورت، پرونده به مرحله تجدیدنظر ارسال خواهد شد. در صورتی که در مهلت تعیین شده 20 روزه اعتراضی به احکام صادره صورت نگیرد، حکم صادره قطعیت پیدا می کند. طبق قانون تا زمانی که حکم قطعی نشده است نمی توانیم به محتویات احکام صادره اشاره کنیم.

توضیحات رئیس دادگستری تهران 

 غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با تسنیم گفت: این فرد به خاطر چند اتهام، چند محکومیت دارد؛ اینکه گفته به 63 سال حبس محکوم شده یا جهل به قانون است یا قصد شیطنت داشته است وگرنه طبق قانون مجازات، او باید بیشترین حبس در میان محکومیت‌هایی که در دادنامه برایش درنظر گرفته شده را تحمل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
0
1
چرا محاکمه غیر علنی ؟ آیا مردم نباید بدانند که چه افعالی در این کشور جرم محسوب میشود ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
1
حقش محکوم شون به 630 سال است گرچه آخر سر شش ماه و سه روز هم محکوم نمی شود
محمد راسخ نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
0
1
یک مثل قدیمی میگوید خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی ! این مثل زبان دل خیلیها با مشاهده ی جنگهای زرگری و نقش بازی کردنهای حضرات محترم اصولگرا میباشد . اینگونه رفتاری که اصولگرایان (بویژه تندروهایشان) در برابر دیدگان همه انجام میدهند انسان را به یاد توصیه های کتاب قابوس نامه در باب اداب مذکری میاندازد !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین