کد خبر: ۴۹۶۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

واکنش بنیاد شهید به قلع‌وقمع درختان در زمین‌های متعلق به بنیاد

مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر، قلع‌وقمع درختان در زمین‌های متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدمهدی شادالوئی در پی انتشار خبری با عنوان «قلع‌وقمع بالغ بر ۲۰۰ اصل درخت در سعادت‌آباد در زمین‌های بنیاد شهید» به نقل از یکی از اعضای شورای شهر تهران این خبر را تکذیب کرد و گفت: زمین مورد نظر متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و احتمالاً مربوط به سازمان دیگری باشد.

مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی رییس بنیاد، توجه به محیط زیست و مدیریت سبز همواره مورد نظر بنیاد قرار دارد و گسترش فضای سبز و بهبود وضعیت هوا به خصوص در شهرها که محل زندگی بسیاری از عزیزان جانباز شیمیایی است از مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

گفتنی است، بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از این موفق به کسب رتبه نخست مدیریت سبز کشوری در بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی شده است. در بند «ب» از صفحه ۲۰ کتاب «کارنامه محیط زیستی دستگاه‌های اجرایی در دولت یازدهم» که توسط سازمان حفاظت محیط زیست به چاپ رسیده آمده است: بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران با کسب ۲۰ امتیاز حائز رتبه نخست در اجرای مدیریت سبز کشور شده است و سازمان حفاظت از محیط زیست در رتبه دوم قرار گرفته است.

همچنین همه ساله در آستانه «۲۲ اسفند روز شهید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسمی در سراسر کشور به یاد و نام شهدا هزاران اصله نهال غرس می‌شود.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین