کد خبر: ۴۹۶۹۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

رد صلاحیت بهنام محمودی برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال

وزارت ورزش و جوانان نامزدهای تایید صلاحیت شده برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال را در حالی اعلام کرد که نام بهنام محمودی در لیست نهایی قرار ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال برای معرفی شانزدهمین رئیس این فدراسیون از 16 تا 29 مهر ماه انجام شد و در این مدت 10 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند. بر اساس اعلام معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ساعت ۱۰ روز پنج‌شنبه هفتم دی ‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال را به قرار زیر اعلام کرد:

 • دکتر احمد ضیایی

 • دکتر محمد تقی حسن‌زاده

 • دکتر امیر حسین منظمی

 • کریم فروزان

به گزارش ایسنا، ثبت نام نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون والیبال برای معرفی شانزدهمین رئیس از 16 تا 29 مهر ماه انجام شد و در این مدت 10 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون والیبال ثبت نام کردند. اسامی 10 نامزد تصدی ریاست فدراسیون والیبال آنان به قرار زیر است:

احمد ضیایی، بهنام محمودی، علیرضا سلیمی آوانسر، علی نیکنام‌فر، الهام رضایی، محمد شاهمرادی، علی پورعروجی، محمد تقی حسن‌زاده، امیر حسین منظمی و کریم فروزان

بر این اساس بهنام محمودی والیبالیست نامدار و عضو سابق تیم ملی ایران از سوی وزارت ورزش برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت نشده است. علاوه بر محمودی 5 نامزد دیگر نیز صلاحیت‌شان برای ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال احراز نشده است.

فدراسیون والیبال در حال حاضر با سرپرستی معاون قهرمانی وزارت ورزش اداره می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین