پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۴۹۷۱۹
۱۹:۳۳
۱۳۸۵/۰۵/۲۴

باطبی در زندان می‌ماند

۱۹:۳۳
۱۳۸۵/۰۵/۲۴
به گزارش آفتاب نیوز،
جمال کریمی‌راد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با اعلام این خبر افزود: «احمد باطبی به مدت چند ماه به عنوان مرخصی از زندان خارج شده بود که دوباره برای ادامه روند قانونی پرونده‌اش به زندان اوین منتقل شد». 

وی درباره وضعیت پرونده و نیز وضعیت جسمی باطبی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت:‌ «این روند مشخصاً شامل حال یک نفر نیست و روند قانونی‌ای است که در مورد هر پرونده‌ای اعمال می‌شود».
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha