کد خبر: ۴۹۷۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

مجموعه هتل‌های Hoxton قرار است در سال آینده در بروکلین نیز افتتاح شود و اکنون در لندن و آمستردام نیز شعبه دارند. این هتل ۱۷۲ اتاق دارد. با دکوراسیون پارکت و حمام‌های با کاشی‌ها هندسی ویژگی برجسته‌ای دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- پاریس را به عنوان شهر نورها می‌شناسند مکانی برای پیاده‌روی در بلوارها و نگاهی به هنر. اما برای سفر به پاریس باید به کجا رفت؟ اکر بخواهید به پاریس بروید خوب است که بهترین هتل‌ها را انتخاب کنید. ارزش آن را دارد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، شبکه خبری «سی ان ان» فهرستی از ۱۰ هتل برتر پاریس را ارائه کرده است:‌

Grands Boulevards

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

اگر به فکر دسترسی به بهترین مراکز خرید هستید این هتل را فراموش نکنید که در دسامبر ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شده است. تراس و محیطی آرام دارد. ۵۰ اتاق این هتل توسط Dorothee Meilichzon طراحی شده‌اند و تختخواب‌های آن دست‌ساز هستند.

 برخی از اتاق‌ها دارای وان و حمام بزرگی هستند. یک رستوران ایتالیایی و یک بار با منظره‌ای رو به پاریس نیز در این اتاق وجود دارد. علیرغم آن که در مرکز پاریس واقع شده است اما اتاق‌ها کاملا آرام و ساکت هستند. 

قیمت اتاق خواب با تخت دو نفره از شبی ۲۰۰ یورو آغاز می‌شود. 

Hoxton Paris

این هتل جدیدترین سبک معماری را دارد و در تابستان ۲۰۱۷ افتتاح شده است و نوشیدنی‌های کوکتل عالی‌ای را در بار خود دارد. با پنجره‌های تمام قد و تزئین شده با گل و گلدان‌های فراوان چشم‌انداز قابل قبولی را ارائه می‌دهد. این هتل خود در یک عمارت قرن هجدهمی واقع شده است. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

مجموعه هتل‌های Hoxton قرار است در سال آینده در بروکلین نیز افتتاح شود و اکنون در لندن و آمستردام نیز شعبه دارند. این هتل ۱۷۲ اتاق دارد. با دکوراسیون پارکت و حمام‌های با کاشی‌ها هندسی ویژگی برجسته‌ای دارد. 

قیمت اتاق با تخت دو نفره از ۹۹یورو آغاز می شود. 

Pavillon des Lettres

این هتل برای عاشقان کتاب خوب است. دکوراسیون ظریفی دارد که به کارهای عالی ادبی اختصاص یافته است. دارای ۲۶ اتاق و سوئیت است که با حروف الفبا و به ترتیب نام ادیبان و نویسندگان بزرگ از هانس کریستین اندرسون تا امیل زولا انتخاب شده‌اند. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

در برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز به سوی برج ایفل است. این هتل در نزدیکی کاخ الیزه است. قیمت اتاق با تخت دو نفره از شبی ۱۸۸ یورو آغاز می‌شود. 

L’Hotel 

این هتل نیز برای طرفداران ادبیات مناسب است. اسکار وایلد نویسنده معروف آخرین لحظات عمرش را در آنجا به سر برده است. میز کار معروف او در این هال نگهداری می‌شود. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

قیمت اتاق با تخت دو نفره از ۲۹۸ یورو آغاز می‌شود. 

Hotel 123 Sebastopol

این هتل برای سرگرمی گزینه خوبی است و تنها چند متری از سینمای مشهور Le Grand Rex  فاصله دارد. میز پذیرش این هتل نیز با پوسترهای سینمایی و دیوار آن با تابلوهای روشن فیلم‌ها تزئین شده است. ۶۳ اتاق خواب متفاوت و طراحی شده به سبک فیلم‌ها را در خود جای داده است. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

قیمت اتاق با تخت دو نفره از ۱۱۴ یورو اغاز می‌شود. 

Mama Shelter

هتل خوبی برای کسانی است که می‌خواهند در بودجه خود صرفه‌جویی کنند. این هتل با نام تجاری Mama Shelter شناخته می‌شود در سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز به کار کرد. این هتل کار خود را گسترش داد و در هالیوود و ریودوژانیرو و در شهرهای کلیدی فرانسه شعب مختلفی دارد. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

همچنین قرار است شعبی را در پراگ و بلگراد افتتاح نماید. ۱۷۲ اتاق خواب دارد و دکوراسیون عالی آن مشکی و خاکستری است. قیمت اتاق با تخت دونفره از ۷۹ یورو آغاز می‌شود. 

The Saint James

این هتل بسیار زیباست و این موضوع را می‌توان از دکوراسیون آن متوجه شد. اتاق‌هایی نیز دارد که دکوراسیون ورزشی دارند با پارچه‌های به کار‌رفته‌ شاد در مبلمان آن. همچنین سرآشپز معروف Jean Luc Rochas در این هتل مشغول به کار است. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

قیمت اتاق با تخت دو نفره از ۳۸۰ یورو آغاز می‌شود.

Hotel du Petit Moulin  

بهترین هتل از نظر طراحی و به روز بودن است. این هتل چهار ستاره ۱۷ اتاق دارد که توسط Christian Lacroix طراح مد طراحی شده‌اند. همه‌چیز در اتاق‌ها منحصر بفرد هستند؛ از پارچه‌های چاپی گورخری تا فرش‌های لهستانی که نشان‌دهنده حضور تاریخ و فرهنگ در طراحی این هتل هستند. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

محلی که این هتل در آن واقع شده است نیز اهمیت دارد چرا که اولین نانوایی در پاریس در آنجا قرار داشت و ویکتور هوگو نان باگت روزانه خود را از آنجا خریداری می‌کرد. 

قیمت اتاق با تخت دو نفره از ۲۲۵ یورو آغاز می‌شود.

Le Bourg Tibourg

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

این هتل چهار ستاره جای خوبی برای گذراندن شب‌های عاشقانه است. لوسترها و مبلمان با طرح قدیمی و پیش زمینه قرمز با رگه‌هایی از بنفش، سبز و خاکستری اتاق‌های دنجی را فراهم آورده‌اند. لذت تماشای یک فیلم کلاسیک فرانسوی را می‌توانید در این اتاق‌ها تجربه کنید. 

قیمت اتاق با تخت دو نفره از ۲۹۰ یورو آغاز می‌شود. 

Kube Bar & Hotel

بهرین تجربه را در این هتل خواهید داشت. بار این هتل جزو بهترین‌هاست و می‌توانید لذت‌بخش‌ترین نوشیدنی‌ها را از آنجا تهیه کنید. ۴۰ اتاق مجلل  دارد و دارای تجهیزاتی چون تلویزیون‌های پلاسما و دستگاه‌های پخش سی دی و دی وی دی است. 

۱۰ هتل برتر پاریس+تصاویر

قیمت اتاق با تخت دو نفره از شبی  ۱۳۹ یورو آغاز می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
هه هه هه با هزار دلار این چیزا به ما چه ویزا ندادنشون رو هم در این شرایط فاکتور میگیریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین