کد خبر: ۴۹۸۲۰۰
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

همه چیز در مورد دکتر نوروزیان و پکیج رویش مجدد مو

مهم نیست ریزش موی شما عصبی باشد یا ارثی یا به خاطر عوامل دیگر...
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر نوروزیان نام داروخانه و مطبی در تهران با مدیریت دکتر حامد نوروزیان میباشد که از طریق تولید داروی رشد مو و ارائه این دارو به صورت پکیج رشد موی دکتر نوروزیان به شهرت خاصی رسیده.
 
دارو خانه دکتر نوروزیان برای اولین بار در ایران فرمولی را اختراع کرد که باعث درمان ریزش موی شما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. مهم نیست ریزش موی شما عصبی باشد یا ارثی یا به خاطر عوامل دیگر، چون از هر10 نفر 8 نفر رضایتمندی کامل از استفاده از این پکیج معجزه گر را اعلام کرده‌اند تا جایی که پکیج رویش موی دکتر نوروزیان در حال حاظر معروف‌ترین و برترین محصول ریزش مو در ایران از طرف کاربران شناخته شده است به شکلی که به طرز عجیبی این پکیج را برای یکدیگر تبلیغ میکنند.
 
به گفته دکتر نوروزیان پکیج رشد موی ایشان هیچگونه عوارضی نداشته و رضایت درصد بالایی از مصرف‌کنندگان را در پی داشته و دارد. با توجه همه چیز در مورد دکتر نوروزیان و پکیج رویش مجدد موبه دریافت مجوز وزارت بهداشت برای محلول و تونیک رشد موی دکتر نوروزیان و تبلیغ گسترده این پکیج از طرف افرادی که این پکیج را مصرف کرده‌اند می‌شود به ادعای ایشان بر این بابت استناد کرد.
 
آیا پکیج و محلول اسپری رشد مو دکتر نوروزیان دارای مجوز می‌باشد؟
 
پکیج رشد مو دکتر نوروزیان تمامی مجوز‌های لازم برای یک محصول با کیفیت ایرانی و قابل اعتماد تخصصی در زمینه رشد مو را دارد.
 
شماره مجوز وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی ایران: ۲۴۶۸/ظ/۵۶
 
شماره پروانه بهره برداری: ۱۷۲۶
 
تاریخچه پکیج رشد مو دکتر نوروزیان
 
حدود ۴ سال پیش دکتر حامد نوروزیان متخصص ساخت داروهای ترکیبی در داروخانه خود واقع در تهران محلولی را ساخت که بعد از چند سال این محلول در پکیجی با نام پکیج رشد مو دکتر نوروزیان حالا به بهترین، تاثیرگذارترین و در نتیجه پرفروش‌ترین پکیج رشد مو در ایران تبدیل شده است.
 
روزهای ابتدای ساخت این محلول و پیشنهاد آن به افرادی که ریزش مو داشتند و یا مویی بر سر نداشتند، با تردید و البته صحبتهای دکتر نوروزیان شروع به استفاده از این محلول می‌نمودند و پس از مدتی که نتیجه را میدیدند شگفت زده و خوشحال آنرا به دیگران معرفی میکردند و یا اینطور بگوییم اصلا نیازی به معرفی نداشت، برای اطرافیان جالب بود که چطور در عرض ۲ الی ۴ ماه موهای آن شخص درآمده و سری که از کم مویی سفید شده بود الان مجدد پرمو و به قول خودمانی سیاه شده و دیگر کف سرش هم مشخص نیست.
 
هر روز بیشتر و بیشتر مراجعه کنندگان راضی برای پکیج رشد مو دکتر نوروزیان تبلیغ میکردند تا دکتر نوروزیان این شد که حالا می‌بینید از سراسر ایران برای مشاوره و خرید این پکیج به تهران سرازیر میشوند تا بلکه امید به دست آوردن موهای از دست رفته خود را بازیابند.
 
امتحان پکیج رشد سریع مو=توصیه به دیگران و ادامه دوره
 
اگر تمامی روش‌های رشد مو و درمان ریزش مو را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفتید و یا از کاشت مو هراسانید، شاید با مشاهده این مطلب به خود بگویید این هم یکی دیگر از عناوین تبلیغاتیست که بارها امتحان کرده ام و حتما قابل اعتماد نیست ولی واقعیت این است که دوست داریم آخرین راهی که برای رشد موها در سریع زمان ممکن و به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره خود امتحان میکنید پکیج رشد سریع موی دکتر نوروزیان باشد.
 
این را ما نمی‌گوییم افرادی که حتی به دلایل ارثی تاسی و ریزش موی شدید داشته اند و متاسفانه موهای خود را از دست داده‌اند پس از استفاده یک الی دو دوره از این محصول به این نکته مهم اعتراف کرده‌اند که از رشد موهای خود با این سرعت و تفاوت این محصول با روشهایی که قبلا امتحان کرده و نتیجه نگرفته‌اند شوکه شده‌اند.
 
همه چیز در مورد دکتر نوروزیان و پکیج رویش مجدد مو
 
جالب است بدانید بسیاری از افرادی که به طور کامل موهایشان ریخته بود پس از مصرف 3 الی 4 دوره از این محصول حالا با اعتماد به نفس تمام در آرایشگاه موهای خود را مدل خامه‌ای می‌زنند. می‌دانیم این صحبتها شاید شبیه تبلیغات و تعریف از خود باشد ولی واقعیت است و این واقعیت را باید از زبان افرادی که پکیج رشد سریع مو را استفاده کرده‌اند بشنوید و خودتان با دیدن موهای پرپشت ایشان شک کنید که این افراد روزی ریزش شدید مو داشتند و یا کلا مو نداشتند.
 
نام تجاری محصولات دکتر نوروزیان چیست؟
 
پس از گذشت 5 سال از تولید محلول رشد مو دکتر نوروزیان, قرار گرفتن این محلول در دل پکیجی با نام تجاری لاناریا Lanaria حتما شهرت و آوازه این معجزه رشد مو به گوش شما هم رسیده و در حال خواندن این مطلب میباشید پس کمبرندها را محکم ببندید و برای رسیدن به اعتماد به نفسی که روزی ریزش موهایتان و کم کم از بین رفتن و تاس شدن سرتان از شما گرفته بود آماده باشید.
 
پکیج دکتر نوروزیان شامل چه محصولاتی است؟
 
دکتر نوروزیان متخصص داروهای ترکیبی معجزه‌ای در زمینه رشد مو را در نیم دهه اخیر به انجام رسانید.
 
توجه کنید این یک تبلیغ نیست؛ با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان موهای از دست رفته خود را خواهید دید و شاهد رشد موهای خود در سریع ترین زمان ممکن خواهید بود.
 
اینجاییم تا به شما بهترین روش رشد سریع مو را معرفی کنیم بله همان پکیج معروف رشد مو دکتر نوروزیان. بهترین راه رشد سریع مو و درمان ریزش مو از طریق پکیجی شامل: 2 محلول ساخته شده دکتر نوروزیان دارای تاییدیه وزارت بهداشت+سازمان غذا و دارو+شماره ثبت و حتی یک قدم تا ثبت جهانی+مکملهای ویتامین و ضروری مو+شامپو تخصصی+صابون گیاهی از بین برنده چربی پوست سر و برقرار‌کننده تعادل چربی مو همچنین تقویت ساقه مو است به عنوان بهترین روش پر پشت شدن موهای کم پشت و رشد سریع موها شناخته شده.
 
بررسی داروهای موجود در پک رشد موی دکتر نوروزیان
 
محلول اسپری رشد مو
 
این محلول به گفته شخص دکتر در کنار قرص هورمونی فیناستراید مهمترین جز پکیج رشد مو می‌باشد.
 
ترکیبات این محلول اسپری عبارتند از: الکل، عصاره بورداک(باباآدم)، آب دیونیزه، روغن درخت چای، عصاره سابال(نخل هندی)، عصاره نعنا، پروپلین، لیکول، گلیسیرین ، عصاره دم اسب، نشاطات برنج، دی پانتنول، زینک پی سی و تعدادی از ترکیبات دیگر که در لیست پکیج ذکر نشده است.
 
قابل توجه عزیزان متقاضی پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، محلول رشد مو دکتر نوروزیان برای موی سر، ابرو و ریش قابل استفاده است و برای مژه به دلیل احتمال ورود به چشم قابل استفاده نمی باشد.
 
طریقه مصرف:
 
روزی ۲ بار صبح و شب هر بار ۱۵ پاف  لاوینا
 
قبل و بعد از مصرف باید کف سر را به خوبی ماساژ دهید
 
بهتر است که حداقل تا۵ساعت بعد از استفاده از محلول از شستن موها خودداری کنید.
 
نکته: يكي از نكات مهم در افرادي كه پوست سر چرب دارند ماساژ محکم و روزانه ٣ تا ٤ مرتبه مي‌باشد تا چربيهاي تجمع يافته زير پوست سر كاملا خارج شود و تاثير پذيري محلول و داروها بيشتر گردد.
 
بهترين حالت براي ماساژ كف سر قبل از اسپري اين است كه با نوك انگشتان دست خيلي محكم سر را ماساژ دهيد به مدت سه تا چهار دقيقه و بعد از اسپري كردن محلول با شدت كمتري اين كار را تكرار كنيد.
 
قرص فیناستراید
 
دارویی که باعث کاهش ترشح هورمون تستسترون میگردد و در نتیجه سرعت بیشتری به رشد مو در آقایان می دهد.
 
مصرف این دارو عوارضی از جمله کاهش خفیف در اعمال جنسی مردانه دارد و با ادامه درمان به تدریج ناپدید شده و در صورت قطع درمان نیز ظرف مدت کوتاهی ازبین می روند.
 
در ارتباط با قرص فیناستراید هیچگونه تداخل دارویی ویا آثار سو بر کبد ، مغز استخوان ، چربی خون وتعداد اسپرم ها مشاهده نشده است.
 
استفاده ازقرص فیناستراید در خانم‌ها ممنوع است، مگر خانمايي كه مدا ريزش موي مردانه دارند. همچنین خانمهای حامله نباید تماس پوستی با قرص فیناستراید داشته باشند.
 
کپسول زینک پلاس و یا مولتی ویتامین های مرتبط با رشد مو
 
به همراه محلول قرص و یا کپسول زینک به جهت مولتی ویتامین بودن و تاثیر بر رشد بهتر موها توصیه می‌شود.
 
ممکن است نمونه های دیگری از مولتی ویتامینهای موثر در رشد مو هم در زمانهای مختلف توصیه شود
 
صابون گیاهی هفت گیاه
 
این صابون کاملا گیاهی است و برای کاهش چربی مو در افرادی که موهای چرب دارند بسیار موثر است ، بهتر است کف صابون به مدت ۲تا۳دقیقه روی سر بماند سپس شسته شود.
 
شامپو برای رشد مو و ضد ریزش مو
 
بسته به نوع موی افراد متفاوت است. شامپویی که در حال حاضر به شما پیشنهاد شده از نوعی هست که مورد تایید بسیاری از دوستان بوده و چربی و ریزش موها توسط ان کنترل شده ولی در واقع اصراری بر استفاده از ان نیست و اگر دوستان شامپوی دیگری در دسترس دارندکه سازگاری بیشتری با موهاشون داره میتونند از ان استفاده کنند.
 
منع مصرف داروهای پکیج رشد مو
 
منع استفاده اسپری یا محلول تنها برای خانمهایی میباشد که قصد باردار شدن دارند ، باردار میباشند و یا در دوران شیردهی هستند.
 
منع مصرف برای آقایان هم قرص هورمونی فیناستراید در دورانی است که قصد اقدام به بچه دار شدن دارند.
 
همچنین این مورد برای خانمهای شیرده وباردار و یا خانمهایی که قصد اقدام به بارداری دارند هم صدق می‌کند.
 
دکتر نوروزیان تا چند هفته پیش در تهران خیابان کمیل مطب و داروخانه دکتر حامد نوروزیان بود اما به دلیل ترافیک شدید که در کمیل ایجاد میشد، خدمات ویزیت فروش پکیج رشد مو دکتر نوروزیان به دو قسمت تقسیم شد:
 
1.       مراجعه حضوری به آدرس جدید و اصلی مطب و داروخانه رشد مو دکتر نوروزیان
 
2.       با مراجعه به بخش مشاوره و فروش پکیج و محلول اورجینال رشد مو دکتر نوروزیان در مرکز رشد مو دکتر نوروزیان غیر حضوری از طریق سایت http://rouyeshmo.com
 
از آنجایی که پکیج رشد مو دکتر نوروزیان برای افراد مختلف با شرایط ریزش مو متفاوت، یکسان می‌باشد لذا نیازی به مراجعه حضوری به داروخانه و مطب و ایستادن در صفهای نوبت نمی‌باشد و می‌توانید این پکیج معجزه‌گر رشد مو را با اطمینان(تمامی نمادها و مجوزها به نام دکتر نوروزیان روی بسته‌بندی تک تک محتویان پکیج دکتر نوروزیان درج شده است)در تهران ۱ ساعت و شهرستان یک روز پس از تایید سفارش تحویل بگیرید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵۲
ashkan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
3
54
من رفتم پیش دکتر نوروزیان.هیچ جوابی ام نگرفتم.خیلیام از محل ما رفتن و جواب نگرفتن. اگه پولتون واستون ارزش داره پیشش نرید چون واقعا الکیه.فقط یه عده از خدا بی خبر که از خودشونن جلو مطبشون وایسادن تعریفشو میکنن.وگرنه این محلول و قرص ها هر دوره پول بیشتر ازتون میگیرن و هیچ اثری هم نداره. یاعلی
ashkan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
2
13
من رفتم پیش دکتر نوروزیان.هیچ جوابی ام نگرفتم.خیلیام از محل ما رفتن و جواب نگرفتن. اگه پولتون واستون ارزش داره پیشش نرید چون واقعا الکیه.فقط یه عده از خدا بی خبر که از خودشونن جلو مطبشون وایسادن تعریفشو میکنن.وگرنه این محلول و قرص ها هر دوره پول بیشتر ازتون میگیرن و هیچ اثری هم نداره. یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
2
17
متاسفانه عده ای گول این تبلیغات را می خورند و این شامپوها تاثیر ندارند و اگر واقعا موثر بودند مثل توپ توی دنیا صدا میکرد و این همه دانشمند سالها است که از روشهای علمی و آزمایشگاهی تحقیق کرده اند و هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده اند و حالا کسی ادعا کرده که دارویی که صد درصد برای انواع ریزشهای مو موثر است کشف نموده است که همین مورد دلیل بر ادعای کذب است.پول و وقتتان را هدر ندهید.
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
16
12
سلام
بنده چهار دوره از این محصول استفاده کردم و بعداز قطع موهام دوباره ریخته
الان باز استفاده میکنم فقط سوالم اینه ک آیا میشه محلول رو به صورت آمپول زیر پوست کف سر تزریق کرد؟؟؟؟
Abdul
|
Afghanistan
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
6
1
سلام من از افغانستان استم چگونه میتوانم از خدمات شما مستفید شوم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
4
22
من وخیلی از دوستام رفتیم اوایل استفاده تاثیر خوبی داره ولی بعد مدتی درحالی که داری محصولاتشو استفاده میکنی دوباره ریزش مو شروع میشه و مثل روز اولت میشی درحالی که کلی هزینه و زمان صرف کردی،خلاصه این که بی خیالش بشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
2
11
درصورت قطع دارو موها دوباره می ریزه من قبلا استفاده کردم تا اخر عمر نمی شه وقت و کارمون رو بزاریم واسه دارو مالیدن به سر.اون اسپری هم ماینوکسیدیل هست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
3
29
به نطر من اگه واقعا می خواهید موهاتون در بیاد به جای این همه هزینه از همون ماینکسیدل ۵ درصد استفاده کنین به این صورت که قبل مصرف دوسه دقیقه پوست سرتونو ماساز بدین بعد ۴۰ قطره روسرتون بریزید یکی دودقیقه به ارامی ماساز بدبن نکته مهم اینه که بعد استفاده حتما یه کلاه رو سرتون جوری بزارین که به محلول نرسه بدلیل اینکه بدون کلاه سریع خشک شده وتاثیری رو نخواهید داشت حتما کلاه حداقل بعد استفاده محلول دوساعت رو سرتون بمونه بهتون قول صدرصد میدم تمام موهاتون در مدت ۳ه ماه در میاد بعد با کم کردن محلول میتونید در مدت ۶ ماه موهاتون کاملا پرشده دیگه نه میریزه نه احتیاجی به محلول میباشد اگه نتیجه گرفتین فقط برام دعای خیرتون یادتوون نره من خودم امتحان کردم نتیجه هم گرفتم
پاسخ ها
رضا
| Singapore |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
خدا خیرت بده دعات میکنم راه حلتو هنوز امتحان نکردم ولی مطمئنم که درسته
Hasan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
به نظرم در کنار استفاده قطره ماینوکسیدل و روشهای درست استفاده که این دوست عزیز راهنمایی کردن که به نظرم درست هم هست حتما حتما درکنار استفاده از این محلول از قرص های زینک پلاس هم استفاده کنید تا نتیجه مطلوب تر بدست بیاید حتی بعد از اینکه رویش مجدد بدست آوردید و استفاده از این محلول رو هم قطع کردید استفاده از قرص زینک پلاس رو همچنان روزی یک عدد رو استفاده کنید.
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
براتون یه مطلب در مورد این ماینکسبدل نوشتم لطفان تو اینستا یا وات ساپ یا تلکرام عکس شو بفرستید کدام یک را استفاده کنیم چند مدل اخه داره
بهزادکشاورز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
1
3
سلام.اقامن یکماه پیش رفتم صادقیه که داروخانه درج شده نوروزتان محلول رابخرم:اول داروخانه بغلش ی دفتردکترهست که۳۰۰۰۰هزارتومان میگیره تا تجویزکنه‌.منوکه دید گفت شما۵۲سال داری وجواب نمیده.درصورتیکه نوروزتان آگهیهای این موضوع ننوشته.۲_بهرصورت من دارورداروراگرفتم و۳۵۰۰۰۰تومانباصافه۳۰۰۰۰هزار=۴۰۰۰۰۰هزارشد.امیدوارم جواب بده وگرنه این آگهیها بندقانونیش کلاهبرداری محسوب میشه.ومردم دردادگاه پولهاشونوپس خواهندگرفت.
رضا
|
Singapore
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
1
9
دکتر سوگند یاد کرده که از بیمارش سواستفاده نکنه این ماینوکسیدیل رو با عصاره رزماری قاطی کرده میده دست خلق الله
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
1
11
سلام دوستان .من‌میخاستم هزینه کنم یعنی واقعا نرم سراغش...اگر‌محصول مطمئن می شناسید معرفی کنید؟
پاسخ ها
raha
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
سلام دوست عزیز.من محصول مطمئنی رو میشناسم و میتونم معرفی کنم.شما فرصت این رو دارید که از درستی حرف من اطمینان حاصل کنید.علاوه بر پکیج رشد مجدد مو محصولات با کیفیت فراوانی هست که میتونید ببینید و در صورت نیاز سفارش بدید.میتونید به آیدی من در تلگرام پیام بفرستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من گرفتم دو دوره استفاده کردم دوره سوم رو میخوام استفاده کنم خیلی عالیه موهام داره در میاد
سعید بلوچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
بهترین روش برای جلوگیری از ریزش مو استفاده از مواد طبیعی هست
حنای محلی را با سفیده تخم مرغ محلی حل کنید هفته ای یکبار تا سه هفته استفاده کنید به مدت یکساعت هم روی موهاتون بماند
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
3
3
سلام آقا بالاخره استفاده کنیم یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
استفاده کنید عالیه من خیلی راضیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
2
1
سلام دکترآب پیازموی سرم بشورم درازمیشه ببخشیدشورم دارم.ولی شوری کمی دارم.ایا آب پیازبایدزیادبجوشانیم
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
2
4
سلام دوستان من با مطالعه ای که انجام دادم مصمم شدم محصولوبگیرم اما نظرات شما دودلم کرد خداوکیلی اگه بین شما کسی هست که خودش مصرف کرده بهم بگه که اگه فایده نداره هزینه نکنم توی این وضعیت اقتصادی خواهشا اگه کسی هست جوابموبده ممنون
پاسخ ها
فخراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
سلام، من یک سال وقت گذاشتم و هزینه کردم، اما جواب نگرفتم
بیفایده ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من دارم مصرف میکنم موهام خیلی ریخته بود همه داره در میاد همون دوره اولو که استفاده کردم شاهد رویش موهام شدم الان دوره دومم تموم شده میخوام دوره سوم بگیرم به شایعات گوش ندید واقعا عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
من استفاده کردم در اومد ولی بعد اا ریخت
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
4
خلاصه میگم ایشالا مطلبو بگیرید .تمام پکیج تبلیغه واسه پول کار اصلیو اون قرص فیناستراید یا زیر شاخه هاش میکنه که هرمونیه و عوارض داره که همه دکترا پیشتهاد میدن .بعد از قطع کردن هم دوباره میریزه
محمد ۲۷تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
6
ای بابا همش تبلیغ میکنید که بخریم . .عقلتون به کار بندازین
هادی لطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
2
2
سلام من 21 سالمه از سن 18 سالگی ریزش شدید داشتم بطوریکه موهام ریخته بودن و کاملا معلوم بود یکی از فامیلا استفاده کرده بودن منم دیدم نتیجه گرفتن سفارش دادم در عرض 2 ماه موهام یواش یواش رشد کردن و کامل پر شد و ریزش هم قطع شد کاملا راضیم فقط اگه مصرف رو قطع کنین ریزش بازم شروع میشه واگه مو هم بکارین دکتر بازم از این تونیک ها بهتون میدن کنارش استفاده کنین... موفق باشین
Vahid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
3
3
مو بکارید خودتون خسته نکنید
پاسخ ها
سايه
| Germany |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
من ريزش مو هورموني دارم موهام خوبه فقط جلوي سرم طرفين شقيقه هام حالت كرك مانند شده بود سالهاست اينجوري مونده بود هزاران محصول خارجي گرون استفاده كردم فايده نداشت يروز اتفاقي داشتم سرچ ميكردم دنبال محلول ايراني بودم اينو خريدم يماه مصرف كردم ديدم كلي موي ريز جاي خالي سرم دراومده در كمال تعجب!!! بعد سالها ، الان دوماهه دارم استفاده ميكنم جواب داده، دوستان عزيز به تبليغات منفي توجه نكنيد محلول رو ادامه بدين مطمين باشين تاثير داره روي من بعد سالها موثر بود طول ميكشه اون گيرنده هاي هورموني داخل ريشه مو بالانس بشن و خونرساني درست انجام بشه تا در رشد مو و در اومدنه موهاي جديد تاثير بذاره
فخراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
2
4
من ده سال هر دارویی که میگفتن مفیده، یه دوره کامل استفاده کردم، یا اصلا جواب ندادن، یا موقت بود
بهترین راه کاشت مو، الکی پول و وقت نذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
16
2
سلام...من از این پکج دکتر نوروزیان استفاده کردم و خوبم نتیجه گرفتم موهایم ریشه هاش قوی شد و حالا مو هایم پر پشت شده و از جا داره از اقای دکتر تشکری کنم خدا خیر بده واقعا محصول عالی بود . ....و حالا هم تنها از شامپو اش استفاده میکنم خوبم به رشت موهام کمک می کند و جواب خوبی گرفتم ممنون اقای دکتر نوروزیان.............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
5
10
سلام دوستان من چند باری رفتم جلو در مطب دکتر واسه اطمینان از خرید .خیلی ها موهاش در اومده بود و باور نکردنی هم بود ولی کسای زیادی میگفتن وقتی قطع کردیم دوباره موهامون ریخت
حبیب از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
2
5
سلام من چند دوره رفتم . اولش با داروهای هورمونی قوی که عوارَض داره یه کم کرک تو سرم رشد کرد بعد چند دوره شروع به ریزش کرد . به خدا الکی پول و وقتتون رو هدر ندین . بی فایدسسسس . تجربه را تجربه کردن خطاس . پولتون رو هدر ندین
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
1
4
سلام دوستان به نظرم مهمترین کار اینکه دلیل ریزش مو رو بدونیم من خیلی ها رو دیدم که به پزشک.مراجعه کردن ولی نتیجه نگرفتن.

میخوام کاری ک خودم کردم رو براتون بگم فقط قبلش بگم از کی تا حالا ماینوکسیدیل اختراع دکتر چی چیان شده؟ لین قرص و محلول رو که پزشک سر کوچه هم می نویسه قیمتشم ته تهش چهل تومن بشه دوتاش که ب خلق چند صد میفروشن


ببینید تا جایی ک من میدونم بیشترین علت ریزش موی اقایون مدل اندروژنیک یا همون الگوی مردانه است یعنی ریزش مو روی شقیقه ها( دو طرف جلوی سر) که علتش اینکه توی بدن اقایون تستوسترون به دی هیدرو تستوسترون تبدیل میشه و موهای شقیقه به شدت به این ماده حساس هستن و میریزن پس باید یا با استفاده از محلولی مثل ماینوکسیدیل مانع اثر گذاری این ماده به مو شد که در مورد من جواب نداد یا ی چیزی مصرف کنیم ک کلا مانع تولید دی هیرو تستوسترون بشه که گیاه نخل اره ای و گزنه همچین کاری میکنن یعنی بدون اینکه تو روند تستوسترون مشکلی ایجاد کنن ( که متاسفانه قرص فینستراید ک دکترا تجویز میکنن عوارض جنسی زیادی داره) اگه از این دو گیاه استفاده بشه نتنها عارضه نداره بلکه چون مانع تولید دی هیرو تستوسترون میشه برای سلامت پروستات مفیده و مانع ریزش موهای شقیقه میشه ک میتونید قرص پروستادین شرکت دارو سادی دینه رو بگیری که قیمتشم ۱۴ هزار تومن هست من ک امتحان کردم و کاملا راضی ام یعنی تو این ی هفته استفاده شاید سه یا چهار تار مو دیدم ک بیفته ولی قبلا خیلی بد ریزش داشتم



دوستان فقط لطفا مد نظرتون باشه اینا صرفا نظرات و تجربیات شخصی منه و اصلا دلیلی بر درست یا غلط بودن نیست و بهتره ب پزشک متخصص مراجعه کنین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
2
با سلام به دوستان .من نمیخوام زیاد حرفو کش بدم ولی من استفاده کردم و نتیجه اینه که اولش خوب رشد میکنه و واقعا باورنکردنیه ولی بعد از 6 ماه کم کم داروها بی اثر میشن و ریزش شروع میشه و بعد از چند ماه دوباره همون اولی میشه....الانم کاشت کردم بی دردسر
مهران
|
United States of America
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
1
5
سلام دوستان من این محصول رو قبل از اینکه بخرم ازشون پرسیدم گفتم که سرم دیگه طاس شده ولی کرک داره گفتن صد درصد جواب میده باور کنید چنان محصولات رو دقیق سر وقت واسه چند ماه استفاده کردم دو ماه هم از اون زمانی که اونا گفته بودن هم زیاد مصرف کردم ولی دریغ از رشد مو بخدا اینا همش الکیه قول این تبلیغاتشون رو نخورین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
3
من داروها رو ۳ سال پیش استفاده کردم
اوایلش خیلی خوب بود ولی بعد از چند ماه تاثیرش از بین میره و به هیچ عنوان همیشگی نیس و دوباره میریزه
Romita
|
France
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام من چند ماه پیش خانومی که توی داروخانه کار میکردن این شامپو رو به من معرفی کردن برای اولین بار حس کردم شامپوی خوبی ولی دفعه دوم و سوم حس کردم موهام داره میریزه .و الانم که دو ماهه قطع کردم بازم موهام ریزش داره .در صورتی که قبل زدن این شامپو ریزش موهام خیلی کم بود..کاشکی اگر هم چیزی و میخان معرفی کنن وجدان داشته باشن و صداقت ....
پاسخ ها
سعید بلوچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
حنای محلی با سفیده تخم مرغ محلی مخلوط کنید و به موهاتون بمالید و بعد از یکساعت بشورید هفته ای یکبار و بمدت سه هفته استفاده کنید انشاالله هم از ریزش موهاتون جلوگیری میکند و هم پر پشت تر میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
0
1
ببینید عزیزان دل بابا ریختن مو دلیل داخلی داره و ربطی نداره هم داروهای ریزش مو هم کلاهبرداریه و هیچ کدوم جواب نخواهد داد برید مو بکارید تنها راهشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
1
2
ریزش موی ژنتیکی با داروها فقط تا زمانی که دارو مصرف بشه جواب میده. دارویی هم وجود نداره که ما رو از نظر ژنتیکی تغییر بده. ریزش مو مثل یک نرم افزار میمونه که توی یک کامپیوتر که وظیفه خاصی بر اساس برنامه ای که براش تعریف شده انجام میده.
فعلا نمیشه کاریش کرد.
پیش یک دکتر با تجربه مو بکارید خیال خودتونو راحت کنید.
سعید بلوچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
1
2
مخلوط حنای محلی با سفیده تخم مرغ محلی بهترین دارو و روش برای جلوگیری از ریزش مو و پر پشت شدن موهای سر هست هفته ای یکبار تا سه هفته داروی مطمن بدون عوارض و کم هزینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
2
روی بعضیا خوب جواب میده رو خیلیا نه
من داداشم جواب گرقت خودم نه
دوستامم که زدن رو دو سه نفر خوب بود و موهاشون در اومد ولی وقتی گذاشتن کنار همشون باز کچل شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
2
عزیزان فقط اینو بگم ...این پکیج مزخرفه
من دوسال مصرف کردم اولش جواب میده بعد دوباره همون آش و همون کاسه ...
حیف اعتماد و وقت وهزینه ای که خرج این تبلیغات تلوزیون و مجله و کانالهای تلگرام ونت کردیم ...همه فریبکار و فکرشون جیب خودشونه ...
موفق و موید باشید ..
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
1
3
من این محصول رو خریدم و هیچ نتیجه یی نگرفتم و موهام بیشتر ریخت...ضمانت کرده بودن که اگه تاثیر نداشته باشه هزینمو بدن ولی دیگه جواب شمارمو ندادن ...اینا یه عده شیاد و بی ناموسن که فقط جیب مردمو خالی میکنن گول این عوضی ها رو نخورید ...
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
3
1
سلام .
دکتر نوروزیان واکسن کوید ۱۹ ( کرونا) رو درست نکرده هنوز؟ ک
کاش زودتر دست بکار بشه درستش کنه . دعای خیر همه ی مردم بدرقه ی راهشه .
حامد
|
Afghanistan
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
2
والا چه عرض کنم گیج شدم نمیدونم استفاده کنم یا نه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
4
داروی دکتر نوروزیان استفاده کردم دوسال ولی بعد از دوسال موهام ریخت.بدرد نمیخوره ماینوکسیدل توش هست
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
1
0
عزیزان فقط و فقط از ماینوکسیدیل و قرص مولتی ویتامین و زینک پلاس استفاده کنید .تنها بدیش اینه که باید ماینوکسیدیل رو تا آخر عمر ادامه بدین .تمام تبلیغات و داروها دروغی بیش,نیست .هر کی خواست آدرس میدم بیاد بهش قوطی خالی داروها رو نشون میدم باور کنه .اما ماینوکسیدیل دارم مصرف میکنم و بسیار راضی هستم و موهام کاملا پرپشت شده .پولتون رو توی جیب اون شیادها نریزید .برید داروخونه و ماینوکسیدیل و قرص زینک پلاس بخرید و مصرف کنید مطمعن باشید جواب میگیرید .بقیه همش دروغه .تنها راه ماینوکسیدیل و کاشت مو هست .از من گفتن بود ....یا حق
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
0
به نظر من عوض الاف کردن خودتون مو بکارید بهتره. اینا همش وقت خودتونو هدر میدید. درسته مو در میاد. اما به محض کنار گذاشتن دوباره مثل اول میشه. پس چه فایده. مو کاشتن بیشتر رفقا الان دارن حال میکنن. پولتون رو هدر ندید. من گفتم خود دانید. یاحق
مهرشاد
|
France
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
7
2
وای خدا آدم میاد اینجا کامنت ها رو میخونه مغزش سوت میکشه از این همه تنفر
آقا داروخانه ی دکتر نوروزیان توی خیابان کمیل عه نه توی صادقیه و نه جای دیگه، من رفتم اونجا هزار تومن هم نه خرج ویزیت دادم و نه کسی اونجا تبلیغ کرد ک برم نتیجه کاراشو واقعا با چشم دیده بودم که رفتم، خود دکتر نوروزیان هم اونجا بود و موهای منو دید و کامل بهم گفت که چه کارا کنم و گفت که اگه قرار باشه نتیجه بده بعد از 4 ماه دقیقا مشخص میشه، دوستان عزیز هم تا ندیدید راجب یک چیز نظر ندید اونم منفی،
فقط هم اسپری نداده که شما میگید این فقط ماینوکسیدیله
همراه باهاش سه مدل قرص برای صبح ظهر شب
صابون مخصوص شستشوی سر
شامپو و کرم برای پوست سره
لطفا اگر دکتر نیستید زیر این پست ها از خودتون دارو تجویز نکنید
یاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
1
0
با سلام من بیست سال هست ماینوکسیدیل میزنم دوسال فین استراید 5 پنج بار در سه کلینیک کاشت مو کردم صحبت کردن درباره مو بقدری زیاد هست ک در اینجا نمیشه نوشت من فوق لیسانس ژنتیک دارم و به اندازه من خوده دکترها مقالات رو نمیخوانند این دارو دست ساز بوده در ابتدا و سرمایه گذاری و یک کارگاه نیمه صنعتی در حال حاضر تولید میشه پایه دارو همون ماینوکسیدیل و فینستراید هست که با تعدادی روغن گیاهی مثل گزنه آلوورا گزنه هیبیسکوس رزماری چریش انگور فرنگی هندی یا و تعدادی روغن گیاهی دیگر که بیشترین اثر را دارند با پودر ماینوکسیدیل که عمده فروشا دارند و الکل رقیق که در ان پودر فینستراید هم حل میشود درست شده هر چیزی که در مورد ماینوکسیدیل هست بخوانید همون هست فقط دوز ماینوکسیدیل کمتر هست اگر به ماینوکسیدیل حساسیت ندارید همون خوبه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین