کد خبر: ۴۹۸۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

بعد از تهدید جنجالی؛ مهاجم پرسپولیس به دنبال توقیف اموال باشگاه

مهاجم سابق پرسپولیس که برای دریافت مطالباتش از این باشگاه دچار مشکل شده، به کمک وکیل خود به دنبال توقیف اموال این باشگاه است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد شیبانی نماینده تام‌الاختیار مجتبی زارع بازیکن سابق پرسپولیس مطالب عجیبی را مطرح کرده. به گفته او زارع از دوره مدیریت عباس انصاری فرد حدود 220 میلیون تومان از پرسپولیس طلب داشته. در دوره مدیریت رویانیان و سال 91 سعید شیرینی می‌گوید 120 میلیون می‌دهیم تا رضایت بدهید که زارع می‌پذیرد اما خبری نمی‌شود.

بعد از آن کار به شکایت به کمیته انضباطی و کمیته استیناف می‌کشد که به نفع بازیکن مزبور رای می‌دهند‌. وقتی طاهری روی کار می‌آید وکیل زارع به باشگاه می‌رود اما دیناروند مدیر مالی باشگاه به او می‌گوید 40 میلیون می‌دهیم رضایت بدهید. زارع به خاطر نیازش به پول قبول می‌کند اما وکیلش نمی‌پذیرد. بعد از آن وکیل زارع طبق گفته فیفا به نهاد غیر فوتبالی یعنی مجتمع قضایی صدر شکایت می‌کند.

zarei-mosahebe-ekhtesasi

پس از آن وثوق احمدی باشگاه را تحت فشار می‌گذارد و می‌گوید باید طی 48 ساعت پول زارع را بدهید اما باشگاه دو هفته زمان می‌خرد. طبق گفته شیبانی او 9 بار به باشگاه پرسپولیس نامه می‌نویسد اما هیچ‌کدام از نامه‌هایش ثبت نمی‌شود. او 8 بار هم به دیدن طاهری می‌رود اما موفق نمی‌شود ملاقاتش کند تا اینکه حکم توقیف اموال باشگاه را می‌گیرد.

با این حال وکیل زارع زمانی که طاهری قصد داشته برای مراسم ختم اولادی از باشگاه خارج شود سراغ او می‌رود و بعد از نشان دادن نامه‌های بی‌جوابش این جواب را می‌شنود: «پولی نداریم که به تو بدهیم!‌» شیبانی می‌گوید: «مگر می‌شود باشگاهی به بزرگی پرسپولیس با حامیان‌مالی زیاد پولی نداشته باشد که به ما بدهد؟‌» طاهری به کنایه جواب می‌دهد: «آیا جایی را می‌شناسی تا با هم به دزدی برویم؟‌»این حرف به وکیل زارع خیلی برمی‌خورد اما رسانه‌ای‌اش نمی‌کند چرا که دنبال پول است اما وقتی به طاهری اصرار می‌کند با جواب عجیب‌تری از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مواجه می‌شود: «می‌روی یا بگویم لیدرها به سراغت بیایند؟‌»

حالا وکیل زارع می‌گوید تا 10 روز دیگر حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را از دادگاه تجدیدنظر استان تهران خواهند گرفت و بالاخره به حق‌شان می‌رسند.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین