کد خبر: ۴۹۸۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

توتی: از نظر من مسی بهترین است

اسطوره رم، مسی را بهترین بازیکن جهان می‌داند. او درباره نیمار گفت که این بازیکن برزیلی شایسته ۲۲۲ میلیون یورو نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 فرانچسکو توتی، اسطوره رم برای شرکت در مراسم گلوب ساکر به دوبی سفر کرده است. او در گفت‌وگویی  که با سایت عربی کوره داشت درباره موضوعات مختلفی سخن به میان آورد.

اسطوره رم ابتدا در باره نیمار، گفت‌: نیمار و رونالدو، بازیکنان بزرگی هستند و شایسته دریافت رقم‌های بالایی هستند. با این حال باید بگویم که نیمار شایسته ۲۲۲ میلیون یورو نیست. چنین رقمی غیرمنطقی است. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است.

توتی درباره فوتبال ایتالیا، اظهار کرد: یوونتوس و میلان بیش‌ترین افتخارات را از بین تیم‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان کسب کرده‌اند. الان فاصله ما با تیم‌های بزرگ اروپایی زیاد است و تیم‌های مانند رئال مادرید و بارسلونا و منچسترسیتی در شرایط کنونی بهترین هستند.

این اسطوره رم درباره این سوال که آیا علاقه به مربیگری دارد؟ توضیح داد: در شرایط کنونی علاقه به مربیگری و حضور در کادر فنی ندارم. می‌خواهم در کنار خانواده‌ام باشم. چه بسا در آینده چنین تصمیمی بگیرم.

توتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم‌چنین درباره بهترین مربی که با او کار کرده است، گفت: من با مربیان زیادی کار کرده‌ام، اما مربی که مرا به شگفتی وا داشت و از نظر من بهترین است مارچلو لیپی است.

توتی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا هرگز رم را ترک نکرد؟ بیان‌ کرد: من به جنبه عاطفی فوتبال بیش‌تر فکر می‌کردم تا جنبه تجاری آن. فوتبال الان یک تجارت شده است و تیم‌ها به جای پرورش استعدادها بیش‌تر به دنبال جذب بازیکنان خارجی هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین