کد خبر: ۴۹۸۷۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

برانکو به خیابانی : شما هوادار استقلال هستی؟

مصاحبه بعد از بازی برانکو و جوادخیابانی با شوخی کنایه آمیز برانکو نسبت به جواد خیابانی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :

چند سوال بعد جواد خیابانی دوباره در مورد استقلال پرسید. او گفت می دانم که یک بار پرسیدم اما نظرتان در مورد استقلال و بازی قدرتمندی که این روزها می کند چیست . برانکو در جواب خیابانی گفت :« شما هوادار استقلال هستید؟» خیابانی گفت نه این سوال هواداران است و ... بعد هم برانکو گفت این سوال را پرسیده بودید و دوباره تکرار کردید.
مصاحبه بعد از بازی برانکو و جوادخیابانی با شوخی کنایه آمیز برانکو نسبت به جواد خیابانی همراه بود. 
جواد خیابانی پس از بازی پرسپولیس با یحیی گل محمدی و برانکو ایوانکوویچ مصاحبه کرد اودر جریان مصاحبه یک بار از برانکو در مورد تیم استقلال پرسید. 

برانکو در جواب این سوال حسابی از تیم استقلال تعریف کرد و گفت که یکی از شانس های قهرمانی استقلال است . او بازی قدرتمند و مربیگری شفر را ویژگی استقلال دانست و گفت که فولاد تراکتورسازی و استقلال بهترین تیم های لیگ برتر هستند. 

چند سوال بعد جواد خیابانی دوباره در مورد استقلال پرسید. او گفت می دانم که یک بار پرسیدم اما نظرتان در مورد استقلال و بازی قدرتمندی که این روزها می کند چیست . 

برانکو در جواب خیابانی گفت :« شما هوادار استقلال هستید؟» خیابانی گفت نه این سوال هواداران است و ... بعد هم برانکو گفت این سوال را پرسیده بودید و دوباره تکرار کردید.

شوخی برانکو به خنده خیابانی و البته پایان مصاحبه منجر شد.
منبع: عصرایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
0
0
نابودش کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین