کد خبر: ۴۹۸۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

توضیحات رییس پلیس راهور تهران درباره تصادف خودروی تیبا

رییس پلیس راهور تهران درباره جزییات تصادف خودروی تیبا که بامداد امروز در اتوبان ارتش اتفاق افتاد، توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا مهماندار درباره جزییات تصادف خودروی تیبا گفت: بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری تیبا با هفت سرنشین در اتوبان ارتش در حال حرکت بود.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو دو آقا و پنج خانم حدودا ۱۸ و ۱۹ ساله بودند، اظهار داشت: این خودرو در بلوار ارتش در حال حرکت بوده و بنابر گواهی شهود با یک دستگاه خودرو به صورت جزیی برخورد کرده و از صحنه متواری می‌شود. 

رییس پلیس راهور تهران ادامه داد: با هیجان به وجود آمده بر اثر تصادف و با توجه به اینکه براساس شواهد و قرائن، به احتمال زیاد این افراد حالت طبیعی نیز نداشتند با سرعت زیادی به سمت بزرگراه امام علی حرکت می‌کند و در رمپ خروجی به سمت بزرگراه امام علی خودرو به دلیل سرعت بسیار زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود خارج می‌شود، سپس از روی جدول پیاده‌رو عبور کرده و با صفحه شن و نمک در حاشیه بزرگراه برخورد می‌کند و پس از برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه که در حقیقت ضربه نهایی بوده بعد از چندبار چرخش متوقف می‌شود.

مهماندار افزود: متاسفانه در این حادثه بلافاصله چهار نفر از سرنشینان جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز مجروح می‌شوند.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین