کد خبر: ۴۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵

دستگیری سارق وسایل آنتیک در سایت دیوار در شمال پایتخت

رییس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری سارق وسایل آنتیک در سایت دیوار در شمال شهر تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمدباقر قدم زاده درباره جزییات این خبر گفت: در طول هفته های اخیر تعداد زیادی از شهروندان علیه فردی که از طریق سایت دیوار اموال آنان را برده شکایت کردند.

او درباره این پرونده توضیح داد: با افزایش پرونده‌ها و واحد بودن شیوه و شگرد متهم ، موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری به سرپرستی سروان بیرانوند قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱٢٢ دربند بیان کرد:  متهم اموال شهروندان را که جهت فروش در سایت دیوار گذاشته بودند با شیوه ارسال اموال از طریق آژانس به یک آدرس صوری می فرستاد و در محل با ترفند و حیله باعث سرگردانی مالباخته می شد و اقدام به سرقت اموال می کرد.

سرهنگ قدم زاده با بیان اینکه از طریق شگردهای خاص پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و با جمعی از مالباختگان مواجهه شد. همچنین وی ضمن اعتراف به بزه انتسابی اموال آنتیکی همچون  دوچرخه تزیینی، سماور قدیمی، ساعت اموال نوین الکترونیکی همچون تبلت و گوشی های گران قیمت  را از این طریق به سرقت برده است  .  

وی در پایان ضمن هوشیاری در خصوص این شیوه و شگرد متهمین ، از شهروندان خواست  کسانی که از این طریق مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی و تشکیل پرونده به کلانتری ١٢٢دربند مراجعه کنند .

دستگیری سارق وسایل آنتیک در سایت دیوار در شمال پایتخت
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین