کد خبر: ۴۹۸۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت ۹ دی

جبهه پایداری‌انقلاب اسلامی به مناسبت ۹ دی ماه بیانیه‌ای منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : متن این بیانیه به شرح زیر است:

۸ ماه ایجاد اختلال و اغتشاش و ایجاد هزینه های فراوان مادی و معنوی در جریان عادی کشور و شهادت عده ای از مردم توسط عوامل فتنه بخش کوچکی از گناه های نابخشودنی سران فتنه در حیات جمهوری اسلامی است که بی تردید از حافظه تاریخی ملت عظیم الشان ایران پاک نخواهد شد. اگر امروز عده ای حمایت فکری و لجستیکی دشمان خارجی امریکایی- صهیونیستی بین المللی و منطقه ای از عوامل فتنه را فراموش کرده اند و می خواهند آب طهارت و پاکی بر عملکرد افرادی که با همدستی دشمنان نظام و انقلاب که تا براندازی نظام پیش رفتند و چهره واقعی جریان دین ستیز خود را در توهین به مقدسات و اعتقادات مردم نشان دادند، حتما به یاد دارند که با سرآمدن صبر انقلابی، مردم چگونه پاسخ یاوه گویی ها و داستان سرایی های کذایی آنها را با حضور میلیونی در حمایت از انقلاب و تجدید میثاق دوباره با ولایت دادند. حماسه غرور آفرین نهم دی سال ۱۳۸۸ مبین اراده امت اسلامی و انقلابی است که با تکیه بر آموزه های دینی و ولایت پذیری با حضور همه اقشار مردم، توانست قلم بطلان بر آرزوهای شیطانی دشمنان این مرز و بوم بکشد و با عیان کردن خط نفوذ در ارکان نظام دست مخملین دشمن را از زیر آستین به اصطلاح خودی ها، بیرون کشید.

نکته مهمی که باید بر آن تاکید کرد آنست که فتنه ۸۸ منازعه بین کاندیداهای پیروز و شکست خورده و طرفدارانشان نبود؛ بلکه پروژه ای از پیش طراحی شده برای صدمه زدن به ارکان اصلی انقلاب بویژه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و مصداق آن مقام معظم رهبری بود. آنهایی که در طی تخفیف پروژه فتنه ۸۸ به یک دعوای ساده انتخاباتی بودند و هستند، در حقیقت به دنبال قلب تاریخ و وارونه جلوه دادن حقایق می باشند که بحمد الله تاکنون با مدیریت راهبردی کلان موضوع توسط مقام معظم رهبری ناموفق بوده اند.

لذا در پاسخ آنانی که کج روی ها و مواضع هنجارشکنانه امروز رئیس دولت های نهم و دهم را سند حقانیت حرف های خود در سال ۸۸ می دانند باید گفت که اساسا در آن فتنه، هدف رئیس جمهوری وقت نبود؛ بلکه اصل جمهوریت و اسلامیت، اراده مردم و نهادهای قانونی نظام هدف بود که با قیام ۹ دی تمام رشته های بدخواهان داخلی و خارجی پنبه شد.

امروز در هشتمین سالگرد این قیام ملی و دینی، با تاکید بر لزوم قانون مداری به عنوان معیاری مهم بر حقانیت، همگان بویژه مسئولین حال و گذشته را به رعایت انصاف و تقوی الهی دعوت کرده و یادآور می شویم که در شرایط کنونی، کار نکردن و عدم تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها، بدترین اتفاق ممکن برای کشور بوده و نتایج زیانباری به همراه دارد. مسائل اساسی مردم با تدابیر مدیریتی قابل حل بوده و استمرار نگاه به خارج از مرزها و بیگانگان برای حل مشکلات ادامه روند فعلی را سخت تر خواهد کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، عهد و پیمان مجدد خویش را با آرمان های انقلاب و رهبری فرزانه اعلام داشته و امید واثق دارد که در پرتو استفاده از توان داخلی و جوانان این مرز و بوم همه مشکلات مانند گذشته مرتفع خواهد شد. از نگاه ما همت ها، باکری ها، چمران ها، شهریاری ها و احمدی روشن ها ی فراوانی در میان جوانان امروز وجود دارند، که تا پای جان برای کارآمدی نظام اسلامی و دفاع از مرزهای آن در ذیل عنایت مقام عظمای ولایت ایستاده اند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین