پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۴۹۹۰۰۶
۲۱:۲۳
۱۳۹۶/۱۰/۰۹

اومانیا، مطهری و سالاروند از پارس جنوبی جدا شدند

سه بازیکن پارس جنوبی بصورت توافقی از این تیم جدا شدند.
۲۱:۲۳
۱۳۹۶/۱۰/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز، امیرارسلان مطهری، مایکل اومانیا و فرشاد سالاروند سه بازیکن پارس جنوبی به صورت توافقی از این تیم جدا شدند. مطهری در نیم فصل نخست اغلب مصدوم بود و نتوانست در بازیهای زیادی برای این تیم به میدان برود.

اومانیا هم پس از پایان نیم فصل به عدم پرداخت حق و حقوقش معترض بود که پس از مدتی این مشکل حل شد اما بنظر می‌رسد او از قبل تصمیم داشت تا از تیم پارس جنوبی جدا شود.

فرشاد سالاروند هم که اغلب بعنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، مقصد بعدی‌اش فولاد خوزستان است.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
برچسب‌ها:
پارس جنوبی
ارسال پیام
captcha