کد خبر: ۴۹۹۰۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

انصراف یک فیلم از جشنواره با بازی شهاب حسینی +‌تصاویر

در حالی که مراحل فنی فیلم سینمایی «نبات» با بازی شهاب حسینی به پایان رسیده است، این فیلم از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که مراحل فنی فیلم سینمایی «نبات» نخستین ساخته سینمایی پگاه ارضی به پایان رسیده است، این فیلم از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

این فیلم با تصمیم عوامل برای حضور در جشنواره جهانی فجر آماده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، «نبات» یک ملودارم خانوادگی با مضمونی اجتماعی است که متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود؛ اما با انصراف از حضور در این رویداد سینمایی، برای حضور در سی‌وششمین جشنواره جهانی فجر ارائه می‌شود.

«نبات» نخستین اثر بلند سینمایی پگاه ارضی محسوب می‌شود که دانش آموخته آکادمی فیلم نیویورک است و کارگردانی بیش از 10 فیلم کوتاه را در کارنامه دارد که جوایز مختلفی را کسب کرده‌اند.

«نبات» در مدت زمان 35 جلسه در لوکیشن‌های مختلفی در تهران و لواسان فیلمبرداری شده است و به زودی ساخت موسیقی متن فیلم آغاز خواهد شد.
انصراف یک فیلم از جشنواره با بازی شهاب حسینی +‌تصاویر

شهاب حسینی،نازنین فراهانی و ستایش محمودی (بازیگر نوجوان) بازیگران اصلی فیلم سینمایی «نبات» هستند و معصومه رحمتی و تینا اسدی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم مقابل دوربین اشکان اشکانی قرار گرفتند.

برخی عوامل فیلم سینمایی «نبات» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: پگاه ارضی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، طراح چهره‌پردازی: سید جلال موسوی، صدابردار: حسین بشاش، تدوین: بهرام دهقانی.

 
انصراف یک فیلم از جشنواره با بازی شهاب حسینی +‌تصاویر
 

منبع:فردا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین