کد خبر: ۴۹۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱

۱۰ نفر در ارومیه دستگیر شدند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۱۰ نفر از افرادی که قصد تحریک مردم را داشتند دستگیر شدند که پس از بررسی‌های لازم و در صورت اثبات بی‌گناهی آزاد می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رادفر در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تجمع شامگاه دیروز در این شهر اظهار داشت: با توجه به تدابیر و تمهیدات اندیشیده‌شده اتفاق خاصی در سطح استان آذربایجان غربی روی نداد و تعداد معدودی از مردم هم که در خیابان امام ارومیه قصد تجمع داشتند با ارشادات صورت‌گرفته متفرق شدند.

وی گفت: جا دارد از مردم فهیم ارومیه تشکر کنیم که در خلال این اعتراضات با معاندین و ضدانقلاب همراه نشده و با هوشیاری خود اجازه سوءاستفاده از فضای به وجود آمده را به دشمنان ندادند.

رادفر عنوان کرد: مردم مشکلاتی دارند و دولت و حکومت وظیفه دارند که در رفع این مشکلات تلاش کنند اما در این میان به‌نظر می‌رسد که عده‌ای قصد دارند با پرچمداری رسانه‌های استکباری و معاند منطقه مشکلات اقتصادی مردم را بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار دهند.

وی افزود: مردم شاهد این موضوع هستند که به‌بهانه دغدغه‌های معیشتی و اصلاح آنها فراخوان‌هایی از سوی این رسانه‌ها صورت می‌گیرد اما دیده می‌شود که در برخی از تجمعات شکل‌گرفته هیچ نشانی از بحث معیشت و مشکلات اقتصادی در مطالبات وجود نداشته بلکه شعارهای ساختارشکنانه سر داده می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و بی‌شک این دسیسه را نیز با آگاهی، بصیرت و هوشیاری خود خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از اخبار و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی کذب بوده و عمدتاً آرشیوی هستند تصریح کرد: برای مثال در چند روز اخیر تصاویری از تجمعات در ارومیه پخش شد که به‌هیچ‌عنوان ارتباطی با قضایای اخیر نداشت بنابراین با توجه به این موارد انتظار می‌رود مردم اخبار صحیح و موثق را از خبرگزاری‌های رسمی کشور دنبال کنند.

رادفر گفت: استکبار جهانی و مزدوران آنها درصدد هستند تا با دلارهای نفتی عربستان بتوانند از فضای به وجود آمده سوءاستفاده کرده و در جهت ضربه زدن به کشور از آن بهره بگیرند اما مردم با هوشیاری خود اجازه دسیسه‌چینی به این فتنه‌جویان منطقه را نخواهند داد.

وی در ارتباط با افراد دستگیرشده در خلال تجمع دیروز ارومیه تصریح کرد: 10 نفر از افرادی که قصد تحریک مردم را داشتند دستگیر شدند که پس از بررسی‌های لازم و در صورت اثبات بی‌گناهی آزاد می‌شوند همچنین با افرادی که مستند در جهت تهییج مردم به اعمال هنجارشکن اقدام کرده بودند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون استاندار آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم و به‌خلاف اخبار منتشرشده در رسانه‌های معاند هیچ آسیبی به اماکن عمومی شهرستان ارومیه وارد نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین