کد خبر: ۴۹۹۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

گزارش ناآرامی در نجف آباد/ تخریب اماکن عمومی

نماینده مردم نجف‌آباد اصفهان از تخریب برخی اماکن در تجمع روز گذشته برخی معترضان در این شهر خبرداد و گفت: باید مراقب باشیم دشمن خود را در خواسته‌های به حق مردم در اعتراض‌های قانونی شریک نکند.
آفتاب‌‌نیوز :
ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایلنا درباره اعتراضات روز گذشته در شهرستان نجف‌آباد گفت: مردم نجف آباد به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند سایر شهرها برای بیان اعتراض خود به خیابانها آمدند اما در میان تجمع کنندگان برخی افراد آشوبگر به شکستن شیشه‌های موسسات و شهرداری پرداختند که خوشبختانه جراحت و آسیب جدی به مردم وارد نشده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: باید مراقب باشیم دشمن خود را در خواسته‌های به حق مردم در اعتراض‌های قانونی شریک نکند و نتواند مانند جنگ داخلی که در سوریه به راه انداخت هزینه هنگفتی به مردم وارد کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند و راه خود را از آشوبگران جدا کنند، اظهار کرد: معترضان نباید با افرادی که به تخریب اموال عمومی و دولتی دست زده‌اند، همراهی کنند و از طرف دیگر مسئولان هم درها را به روی مردم و معترضان باز کنند و سعی کنند به طور مستقیم با مردم و معترضان سخن بگویند تا ناآرامی ها پایان یابد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، برخی گزارش‌ها حاکی از تیراندازی و درگیری‌های شدیدی بین نیروهای پلیس و عده‌ای در اطراف نجف‌آباد است. گفته شده که در این درگیری‌ها چندین نفر نیز کشته شده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین