کد خبر: ۴۹۹۳۹۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

پیشنهاد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف به روحانی

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف در خصوص اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در بخشی از این بیانیه آمده است: شایسته است دولت، نمایندگان مجلس و دستگاه قضایی کشور هر چه سریع‌تر از تمامی ابزارهای قانونی برای حل مشکلات که اعتراض به آنها حق قانونی مردم است، استفاده کنند. البته طبیعتا مراد ما از این اعتراضات، آن دسته از اغتشاشاتی نیست که به خواسته‌ زیاده‌خواهان سیاسی - اقتصادی داخلی یا آن دسته از خارج‌نشینانی که خواهان براندازی نظام هستند، صورت گرفته است و هرگونه اعتراض که سبب بر هم زدن آرامش و امنیت سایرین شود، محکوم است.

در بخش دیگری از این بیانیه با برشمردن برخی مشکلات در کشور آمده است: لازم است به رییس‌جمهور محترم آقای روحانی یادآور شویم که در شرایط فعلی بهترین راه‌ حل، گفت‌وگوی رو در رو با مردم است. مبادا ایشان وعده‌های خود در رابطه با حقوق شهروندی و آزادی مردم در اظهارنظر را فراموش کنند.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: دانشجویان  همواره با چشمانی باز مشکلات جامعه را رصد می‌کنند و برای حل آنها می‌توانند مسئولین را یاری کنند. علاوه بر این موضوع، یکی از نکاتی که در وعده‌های آقای رییس جمهور همواره برجسته بوده، مخالفت با فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی مجازی بوده‌است که امیدواریم منع دسترسی مردم به شبکه‌های اجتماعی سریع‌تر برطرف شود.

به گزارش ایسنا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در پایان بیانیه خود آورده است: ضمن آگاهی نسبت به مشکلات مردم شریف ایران، همه اقشار را دعوت به آرامش می‌نماییم تا از سوء استفاده احتمالی گروه‌های سودجو از مطالبات برحق مردم جلوگیری شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین