کد خبر: ۴۹۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
برنامه نود یازدهم دی ماه ۹۶

آنچه در برنامه نود امشب گذشت/ بررسی ماجرای بازیکن سفارشی سپیدرود

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سوال پیامکی برنامه امشب در مورد پیش بینی نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی تبریز بود.

گزیده ای از مهمترین بخش های برنامه امشب پخش شد.

خلاصه ای از بازی تیم های پیکان و پارس جنوبی جم روی آنتن رفت.

سپس گزیده بازی نفت آبادان و سایپا پخش شد.

بخش بعدی برنامه به معرفی« ترین های هفته هفدهم لیگ برتر» اختصاص داشت.

 سپس خلاصه دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران روی آنتن رفت.

 صمد مرفاوی سرمربی سابق تیم استقلال تهران در گفتگویی ضبط شده در مورد دریافت مطالباتش از این باشگاه گفت: من از استقلال طلب مالی داشتم اما با اینکه چهار یا پنج مدیرعامل در این باشگاه عوض شد هیچ یک از مدیران با من تسویه حساب نمی کردند. 7 سال بود که می گفتم طلبم را پرداخت کنید اما متاسفانه گوش کسی شنوا نبود.

وی ادامه داد: آخرین بار اعلام کردم که اگر طلب من پرداخت نشود مجبور می شوم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دهم، پس از این مسئله مسئولان باشگاه اعلام کردند تنها می توانیم 50 درصد از قرارداد تو را پرداخت کنیم و من به آنها گفتم پس بقیه پول من چه می شود؟ سپس ترجیح دادم که کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان اتفاقات بگذارم. پس از آن مدیران استقلال با من تماس گرفتند و گفتند بیا تا قضیه را حل کنیم و تمام مطالبات مرا پرداخت کردند و خوشبختانه پرونده بسته شد.

مرفاوی افزود: پس از این ماجرا برخی مرا متهم به بی تعصبی کردند و خواستند مرا مقابل هواداران استقلال قرار دهند. نمی خواستم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع دهم اما باور کنید اگر این کار را نمی کردم طلب هایم پرداخت نمی شد.

آنچه در برنامه نود امشب گذشت

 یدالله جهانبازی کارشناس داوری برنامه امشب بود.

کارشناسی داوری دیدارهای پیکان مقابل پارس جنوبی جم، نفت آبادان برابر سایپا و استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران پخش شد.

 سپس آیتم نود درجه روی آنتن رفت.

آیتمی با موضوع بررسی کارنامه گلزنی علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در لیگ هفدهم پخش شد.

جواد تن زاده مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت روی خط برنامه آمد و در مورد آخرین وضعیت این باشگاه گفت: از روز هفتم دی من باشگاه را در اختیار گرفته ام و قرار است کلیه هزینه های تیم را پرداخت کنم. ابتدا یک شورای راهبردی تشکیل دادیم و احساس کردیم که تیم به شوک احتیاج دارد به همین علی کریمی که اسطوره فوتبال ایران و آسیا است را به عنوان سرمربی سپیدرود معرفی کردیم.

وی افزود: با توافقی که با علی کریمی داشتیم همه امور فنی تیم از جمله جذب بازیکنان بر عهده کادرفنی گذاشته شد و ما در کار کریمی و دستیارانش مداخله نمی کنیم.

سپس امید روانخواه سرمربی سابق تیم سپیدرود روی خط آمد و در مورد علت اصلی جدایی اش از این تیم گفت: تغییر سرمربی در هر تیم امری طبیعی است اما نوع تغییرات باید منطقی و صحیح باشد.

وی ادامه داد: روزی یک بازیکن با من تماس گرفت و گفت من فامیل محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستم و اکنون با تیم نفت تهران تمرین می کنم، می خواهم به تیم سپیدرود بیایم. من هم گفتم می توانی به تمرینات بیایی و تست بدهی، این بازیکن به تمرینات آمد اما من او را قبول نکردم، گویا مسئولان جدید تیم به دلیل اینکه آن بازیکن با نماینده مجلس نسبت خانوادگی داشته با او قرارداد امضا کرده بودند و به همین دلیل نیز من که با حضور این فرد در تمرینات مخالف بودم از تیم کنار گذاشته شدم. البته حتی اگر قرارداد هم ثبت نشده باشد ماهیت کار دوستان تغییری نمی کند.

تن زاده در پاسخ به صحبت های روانخواه تصریح کرد: ما قراردادی با آن بازیکنی که خود را فامیل نماینده مجلس معرفی کرده نبسته ایم و من از اظهارات روانخواه تعجب می کنم.

وی افزود: بازیکنان زیادی به ما معرفی می شوند اما در تیم ما درباره جذب بازیکن کادرفنی نظر می دهد و من حضور این فرد در تیم سپیدرود مطلع نیستم،بهتر است افرادی که از باشگاه کنار گذاشته می شوند چنین مسائلی را مطرح نکنند

آیتمی در مورد بازی خاطره انگیز تیم های پاس تهران و پرسپولیس پخش شد. حسن رودباریان دروازه بان سابق تیم ملی و پاس تهران به مرور خاطرات آن دیدار پرداخت.

رودباریان همچنین گفت که این روزها در خارج از کشور مشغول گذراندن کلاس های مربیگری است.

محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس روی خط آمد و با تکذیب شائبه به وجود آمده درباره داشتن نسبت خانوادگی با بازیکنی که ادعا کرده بود فامیل اوست و می خواست به تیم سپیدرود برود گفت:من هیچ برادرزاده ای که اهل فوتبال نباشد و مسئولان باشگاه ها نباید به این راحتی به افرادی که خود را فامیل نمایندگان مجلس جا می زنند اعتماد کنند. البته من این شخص را می شناسم، او فردی است که در یکی از روستاهای جهرم سکونت دارد اما اینکه مدعی شده که با من نسبت خانوادگی دارد اشتباه است و قطعا مرتکب تخلف شده است.

سپس علی نظرمحمدی سرمربی اسبق تیم سپیدرود رشت روی خط آمد و وجود هر گونه تخلف و پول گرفتن از بازیکنان در زمان حضورش در این تیم را تکذیب کرد.

بخش بعدی برنامه به بررسی تغییرات مدیریتی در باشگاه نفت تهران اختصاص داشت و بازیکنان این تیم از جمله محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری، حامد آقایی، احمد آل نعمه و محمد نصرتی از بلاتکلیفی این باشگاه انتقاد کردند.

خلاصه دیدارهای نفت تهران و فولاد خوزستان و همچنین گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان پخش شد.

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین