کد خبر: ۴۹۹۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
در ناآرامی‌های شهر ایذه چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند

تکذیب سقوط شهر ایذه به‌دست تجمع‌کنندگان/مدارس تعطیل شد

پیش از این نیز فرماندار ایذه تاکید کرد: در برخی از شبکه‌ها و کانال‌های تلگرامی اعلام شد که ایذه سقوط کرده در حالیکه اصلا چنین خبری واقعیت نداشته و ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر آموزش و پرورش ایذه از تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس این شهر خبر داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، فرهنگ محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای تامین و برای امنیت دانش‌آموزان، مدارس این شهر در کلیه مقاطع در بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) تعطیل اعلام شد. فعالیت مدارس در روستاهای ایذه، برقرار است.

مدیر آموزش و پرورش ایذه همچنین از برگزاری راهپیمایی مدارس متوسطه اول و دوم پسران ایذه در محکومیت اتفاقات اخیر خبر داد و گفت: این راهپیمایی ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) از مصلی تا میدان امام علی‌(ع) این شهر برگزار خواهد شد.

خبر سقوط «ایذه» تکذیب شد

پیش از این نیز فرماندار ایذه تاکید کرد: در برخی از شبکه‌ها و کانال‌های تلگرامی اعلام شد که ایذه سقوط کرده در حالیکه اصلا چنین خبری واقعیت نداشته و ندارد.

به گزارش ایلنا، مصطفی سمالی‌زاده فرماندار ایذه با اشاره به تجمعات اخیر در این شهر اعلام کرد: در روزهای گذشته از حدود ساعت ۱۶ بعد از ظهر تعدادی از جوانان ایذه‌ای با تجمع در میدان مرکزی شهر اعتراض‌هایی داشتند و شعارهایی سر دادند. وی افزود: با دخالت نیروی انتظامی این تجمعات مدیریت شد و بدون درگیری به پایان رسید در حال حاضر هم در شهر ایذه همه مشغول کار و زندگی هستند و مشکلی وجود ندارد.

گفته شده است که در جریان ناآرامی‌های این شهر در روزهای اخیر چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین