کد خبر: ۴۹۹۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورداز بانک کشاورزی

آیت اله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از بخش کشاورزی استان قدر دانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آیت‌الله یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، اظهار داشت: صرفه‌جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به خراسان شمالی، باید مسئولان و مردم در این زمینه گام‌های بلندتری بردارند.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه بیان کرد: کشاورزان و مسئولان بخش‌های کشاورزی با آینده‌نگری در خصوص مصرف آب در اراضی کشاورزی، به جامعه ، کشور و نظام اسلامی خدمت کنند.

وی افزود: مسئولان بانک‌ها به‌ویژه بانک کشاورزی می‌توانند به مردم درزمینه مدرنیزه کردن کشاورزی استان خدمت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: طبق روایت «العسر یفسد الاخلاق» اگر انسان‌ها در تنگناهای مختلف زندگی قرار بگیرند، اخلاق و دیانت آن‌ها کم‌رنگ می‌شود و مسئولان باید برای رونق بخشید‌ن به معیشت وزندگی مردم به‌ویژه کشاورزان خدمتگزار، تلاش کنند.

وی بابیان اینکه مسئولان کاری کنند که عسر به یسر تبدیل شود، گفت: درراه خدمت به مردم و رونق معیشت مردم جامعه، بانک‌ها نقش به سزایی دارند و می‌توانند با اجرای قوانین آسان‌تر با اعطای وام به مردم کمک کنند که این کار یک کار اخلاقی و اجتماعی مؤثر است.

در اين ديدار نجفی مدير ستادي استان در سخناني ضمن ارائه عملكرد بانك كشاورزي استان  به بیان اهم حمايت هاي مالي بانك به ویژه  پرداخت تسهیلات به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و قرض الحسنه ازدواج پرداخت و مشکلات و موانع موجود در وصول مطالبات بانک را تشریح کرد.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین