کد خبر: ۴۹۹۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

آژيرها برای كه به صدا در می‌آيد

آيا دلواپسان مي‌دانستند كه چنانچه در اين شرايط بخواهند براي تصفيه‌حساب با دولت، روي زخم‌هاي مردم نمك بپاشند كار به جاهاي باريك خواهد كشيد؟ مگر غير از اين است كه همه در يك كشتي نشسته ايم؟
آفتاب‌‌نیوز :
حسين صفوی- يك تجمع مردمي فاقد مجوز در آخرين روزهاي هفته در مشهد مقدس شكل گرفت و به ساير شهرها نيز سرايت كرد. ابتدا به ساكن، جمعی از مردم در اعتراض به مشکلات معیشتی در میدان شهدا‌ی مشهد تجمع کردند اما مواضع برخي از دلواپسان ـ كه بر اين باور بودند براي ماهي گرفتن، حتماً بايستي اول آب را گل آلود كرد تا بشود ماهي گرفت ـ تجمع اعتراضي برحق مردم را به مسيري هدايت كردند كه شايد خودشان نيز از فرجام اين ماجرا بي‌خبر بودند. آقاي جهانگيري معاون اول رياست جمهوري بدرستي فرمودند: «آغازکنندگان حرکت‌های خیابانی پایان‌دهنده آن نخواهند بود».

مردم با سر دادن شعارهایی چون یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه و... خواهان پیگیری مسئولان در عمل به وعده‌ها و مبارزه جدی‌تر با فساد شدند. اگرچه چنين تجمع‌هاي اعتراضي از سوي مردم نامأنوس نمي‌نمود اما چندان هم دور از انتظار نبود. آنچه كه عجيب مي‌نمايد، سيبل كردن رئيس‌جمهور دولت دوازدهم در شعارهاي مردم بود؛ غافل از اينكه با اينكار، دارند پالس‌هاي غلطي به جامعه جهاني و ضد‌انقلاب مي‌دهند. توپخانه دشمن كه به تعبير رهبري مستمراً كشورمان را هدف قرار داده است از روز دوم اعتراضات مردمي، شروع به كار كرد. خيلي سريعتر از سايرين، مريم رجوي سركرده ضد‌انقلاب برانداز نظام به صحنه آمد و از تظاهركنندگان تقدير كرد. 

آيا دلواپسان مي‌دانستند كه چنانچه در اين شرايط بخواهند براي تصفيه‌حساب با دولت، روي زخم‌هاي مردم نمك بپاشند كار به جاهاي باريك خواهد كشيد؟ مگر غير از اين است كه همه در يك كشتي نشسته‌ايم؟

چنانچه به شعارهاي تظاهركنندگان در روزهاي دوم و سوم تظاهرات نگاهي بيندازيد خواهيد ديد كه پرده‌ها كنار رفته و رهبري و اصل نظام نشانه گرفته شده است. وقتي در تظاهرات از بلندگوهاي مراسم هشتمین سالگرد 9 دی، شعاري چون ”جنبش سبز اموي، پيرو راه رجوي" سر داده مي‌شود براي همگان عيان مي‌شود كه رونوشت برابر اصل است. 

به راستي، آژيرهايي كه امروزه در سراسر ايران شنيده مي‌شود براي كه به صدا در آمده است؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین