کد خبر: ۴۹۹۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

مشخص شدن آینده چهار بازیکن رئال مادرید در پنج ماه آینده

سرنوشت چهار بازیکن رئال مادرید در پنج ماه آینده مشخص خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ‌به نقل از آس، رئال مادرید پنج‌شنبه این هفته‌ نخستین بازی‌اش را در سال ۲۰۱۸ در سوریا انجام خواهد داد و با بهترین پیش‌بینی سفیدپوشان آخرین بازی‌شان را در این فصل ۲۶ می (۵ خرداد) برگزار می‌کنند. البته این در صورتی است که شاگردان زین‌الدین زیدان بتوانند برای سومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. تنها پنج ماه به این تاریخ باقی‌ مانده است و سرنوشت چند بازیکن رئال مادرید در این مدت مشخص خواهد شد که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

گرت بیل

مادرید تابستان ۲۰۱۷ فرصت طلایی داشت تا مهاجم ولزی را بفروشد. منچستریونایتد و ژوزه مورینیو خواهان این بازیکن بودند. سرمربی پرتغالی یونایتد در نشست خبری پیش از سوپر جام اروپا در این باره گفت‌: اگر بیل در فهرست فروش باشد سعی خواهم کرد با او قرارداد امضا کنم و با سرمربی دیگری که در انتظارش است رقابت خواهم کرد.

بیل در آن دیدار به میدان رفت و زیدان، مورینیو را ناامید کرد. با این حال مهاجم ولزی فصل ناامید کننده‌ای تا به امروز داشته است. آسیب‌دیدگی‌هایش ادامه‌ یافت و دراین فصل تنها توانست در ۱۶ بازی رسمی با پیراهن مادرید به میدان برود. او تنها ۷۸۵ ‌دقیقه بازی کرد (شانزدهمین بازیکن مادرید از لحاظ دقایق) و آسیب‌دیدگی‌های متعدد باعث شد ارزشش کاهش پیدا کند. بیل در حالی که ۹۰ میلیون یورو ارزش داشت اکنون به نوشته سایت ترانسفر مارکت ۷۵ میلیون یورو ارزش دارد. با این حال مادرید مهاجم خود را حفظ کرده است چون او گران‌ترین خرید مادرید با ۱۰۱ میلیون یورو محسوب می‌شود.

کریم بنزما

مهاجم فرانسوی اکنون بیش از حد در کانون توجه است. آمار بد بنزما در گلزنی در این فصل (تنها چهار گل در این فصل به ثمر رسانده است) باعث لبریز شدن صبر هواداران شده است و او در آخرین بازی تیمش در سانتیاگوبرنابئو در ال کلاسیکو هنگام تعویض هو شد. مهاجم فرانسوی زمانی که از تعطیلات بازگشت آسیب دیده بود! و در شروع سال جدید چند بازی را از دست می‌دهد. این اتفاق باعث شد حضور bbC در کنار هم باز هم به تاخیر بیفتد. با این حال بنزما از حمایت سرمربی فرانسوی تیم برخوردار است. او همیشه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. بنزما نیز مانند بیل از ارزشش کم شده است و اکنون مهاجم فرانسوی ۵۰ میلیون ارزش دارد.

مارکوس یورنته

 هافبک ‌اسپانیایی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان مادرید در این فصل بوده است. یورنته پس از بورخا مایورال، دومین بازیکنی است که کم‌ترین دقایق را در تیم بازی کرده است. حتی آسیب‌دیدگی میتو کواچیچ باعث نشد او مدت زمان بیشتری در میادین حضور داشته باشد. در تابستان تیم‌های زیادی از جمله اتلتیکومادرید، بارسلونا ، سویا، پاری ‌سن‌ ژرمن و ... خواهانش بودند. با این حال باشگاه مادریدی اجازه نداد این بازیکن تیم را ترک کند. بازیکن ‌اسپانیایی هنوز نیز مورد علاقه چند تیم است. مالاگا و آلاوس می‌خواهند با هافبک مادرید در زمستان قرارداد امضا کنند.

کیلور ناواس

دروازه‌بان سفید پوشان با حضور کپا آریسابالاگا معروف به کِپا در زمستان جایگاهش به خطر خواهد افتاد. دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو پس از امضای قرارداد با باشگاه مادریدی برای حضور در ترکیب اصلی با ناواس رقابت خواهد کرد. این اتفاق باعث خواهد شد کیکو کاسیا، دروازه‌بان سوم تیم شود. البته باشگاه به او اجازه داده است درباره آینده‌اش تصمیم گیری کند. دپورتیوو لاکرونیا به احتمال فراوان مقصد بعدی کاسیا باشد. ناواس پیش از این چنین شرایطی را تجربه کرده بود، زمانی که مادرید خواهان امضای قرارداد با داوید دخئا بود. اکنون باید دید رقابت کپا و ناواس به کجا خواهد کشید. هر دو دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی و جام جهانی را پیش رو دارند. کپا برای حضور در فهرست ۲۳ نفره یولن لوپتگی تلاش خواهد کرد. این‌ در حالی است که ناواس تقریبا جایگاهش در تیم‌ ‌ملی کاستاریکا تثبیت شده است و به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان خواهد رفت.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین