کد خبر: ۴۹۹۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

آغاز طرح بازرسی از عطاری‌های اردبیل

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اردبیل گفت: طرح بازرسی از عطاری‌ها برای مقابله با عرضه مواد مخدر گلخانه‌ای در دستور کار عوامل انتظامی و قضائی قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
بهنام بهشتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر عرضه موادمخدر گلخانه‌ای و گاه صنعتی از طریق عطاری‌های سطح شهر طرح بازرسی از این اماکن آغاز شده و به عنوان یک کار مهم و اولویت‌دار در دستور کار عوامل مقابله و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است. 

 وی با بیان اینکه اکثر مواد مخدر وارد شده به استان توسط عوامل مبارزه با مواد مخدر در نیروی انتظامی کشف و شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: به دنبال مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ اکثر این باندها شناسایی و متلاشی شده است. 

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در ادامه سخنان خود به فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد اشاره کرد و افزود: در این کمپ‌ها 15 هزار معتاد در چرخه درمان قرار گرفتند. 

خبرآنلاین 

بهشتی تصریح کرد: این معتادان در کمپ‌های فعال استان با بهبود کامل به وضعیت سالمی رسیده و زمینه ارتقای سلامت آنها به خوبی فراهم آمده است. 

وی با بیان اینکه همچنان رویکرد پیشگیرانه و اجتماع‌محور را در بحث کاهش خطرات و آسیب‌های حوزه مواد مخدر دنبال می‌کنیم، گفت: اعضای شورا در قالب کمیته‌های مختلف تلاششان بر این است تا بهترین شرایط را در کاهش آسیب‌های ناشی از مواد مخدر فراهم آورده و یک فضای سالم در اجتماع برای تک تک جوانان و نوجوانان و گروه‌های مختلف به وجود آورند. 

بهشتی بیان کرد: در همه شهرستان‌ها یکی از دغدغه‌ها و آسیب‌های جدی بحث مواد مخدر است که با ارائه برنامه‌های متنوع سعی داریم تا به گونه‌ای پیامدهای ناشی از سوءمصرف موادمخدر سنتی و صنعتی را کاهش دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین