کد خبر: ۵۰۰۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

امام جمعه زاهدان: دشمن دنبال حل مساله در ایران نیست

امام جمعه زاهدان گفت: دشمن دنبال حل مساله در ایران نیست بلکه برای ایجاد مشکل در کشور تلاش می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان افزود: در این شرایط مردم برای شناسایی حرکت‌های دشمن باید دشمن‌شناس باشند تا دچار توطئه‌ها نشوند.

امام جمعه زاهدان در ادامه بیان کرد: دشمن را هیچ زمان نباید کوچک شمرد، دشمن در هر زمانی دشمن است و باید نسبت به فتنه‌هایش بیدار و هوشیار باشیم .

خطیب نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخلاف میل استکبار جهانی یک تحول و حرکت تاریخی در جهان اسلام ایجاد کرد و به انسان کرامت داد .

وی تصریح کرد: در این ارتباط دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب با توطئه‌های مختلف از جمله تخریب و دیگر فتنه‌ها همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

سلیمانی گفت: هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم جزو هفته‌های حساس در طول عمر انقلاب اسلامی بود .

وی با تاکید براین‌که رهبر کبیر فرهنگ جهاد و شهادت و استقامت را به پیر و جوان یاد داد گفت: پس این سالها این فرهنگ ایران اسلامی را در جهان مقتدر کرده است.

امام جمعه زاهدان با محکوم کردن رفتار هنجارشکن برخی آشوبگران در نقاط مختلف کشور افزود: راه این افراد و برهم زنندگان نظم عمومی از ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی جداست.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در منطقه این فتنه را در داخل کشور راه انداختند تا شاید بتوانند تا حدودی ذهن ملت‌های آزاده را از مساله قدس و فلسطین دور کنند.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین