کد خبر: ۵۰۰۳۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

تکلیف بارسلونا و کوتینیو یکسره شد!

هافبک برزیلی لیورپول در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قراردارد و به گفته نشریه اسپانیایی دون بالون طی چند ساعت آینده این بازیکن به بارسلونا می‌پیوندد!
آفتاب‌‌نیوز :
لیورپول نمی‌خواهد کوتینیو را در پنجره زمستانی از دست بدهد و همچنان تلاش می‌کند تا او را متقاعد کند تا زمانی که ممکن است در لیگ انگلیس باقی بماند. آنها حتی مایل هستند در تابستان امسال پول کمتری بپردازند تا بتوانند او را برای دستیابی به جاه طلبی های این فصل حفظ کنند. علیرغم تلاش‌های آنها، به نظر می‌رسد که در جنگ با بارسلونا شکست خورده‌اند.

فیلیپ کوتینیو در حالی که امروز بازیکنان لیورپول پس از برتری برابر اورتون در جام حذفی انگلیس را ترک کردند تا برای دیدار هفته آینده مقابل منچسترسیتی آماده شوند، برای پیوستن به بارسلونا آخرین تلاش‌هایش را انجام می‌دهد. او از زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی باز شده برای لیورپول بازی نکرده و آخرین مراحل بارسایی شدن را پشت سر می‌گذارد.

به گفته نشریه دون بالون اسپانیا، قرارداد این هافبک برزیلی با بارسلونا طی چند ساعت آینده نهایی می‌شود و رقم قرارداد او بین 140 تا 180 میلیون پوند پیش بینی شده است. با پیوستن کوتینیو به بارسلونا جایگاه آندره گومس، آردا توران و رافینیا به خطر می‌افتد.
ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین