کد خبر: ۵۰۰۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

مایلی کهن: کی روش ماهیانه ۲ میلیارد می‌گیرد

مایلی کهن گفت: کی روش ماهیانه 2 میلیارد می گیرد و به همه فوتبال ایران احاطه دارد. اما وقتی می خواهند یک ریال به پول کارمندان اضافه کنند می گویند نداریم.
آفتاب‌‌نیوز : محمد مایلی کهن مربی فوتبال در گفت و گو با رادیو درباره تفاوت مربیان داخلی و خارجی در ورزش ایران گفت: مربی خوب، داخلی و خارجی ندارد. اما در بسیاری موارد مربی های داخلی را ذبح می کنیم. به چند نمونه اشاره می کنم، در والیبال با مرحوم حسین معدنی نتیجه های خوبی کسب کردیم اما او را کنار گذاشتیم. در زمان ولاسکو اگر می توانستیم استرالیا را شکست دهیم به المپیک می رفتیم اما این اتفاق نیفتاد اما پای ولاسکو ماندیم. برانکو 3 سال پیش در انتهای فصل به پرسپولیس پیوست و موفق هم نبود. در فصل بعد هم تیم را به رده 15 برد. بطور حتم اگر ایرانی بود به سرعت کنار گذاشته می شد اما مدیریت پای برانکو ماند و پیشرفت کرد.

مایلی کهن افزود: منصوریان سال گذشته استقلال را نایب قهرمان کرد اما دراین فصل با آن وضعیت کنار گذاشته شد. او عملکرد خوبی داشت اما درابتدای فصل بازیکنانش را ازدست داد. حالا می گوییم شفرموفق است نه این تیم منصوریان است. چرا مربی تیم ملی فوتبال ساحلی راکه این تیم را به مقام سوم جهان رسانده بود را کنار گذاشتیم و یک مربی خارجی آوردیم. چقدر مربی خارجی در بوکس رفت و آمد داشته است. نتیجه آن چه بوده است. بگوویچ را فرض کنید تا به حال چقدر به او دستمزد داده ایم و او تا به حال چه کاری انجام داده است. این اتفاقات باعث ایجاد شک می شود.

او ادامه داد: کی روش ماهیانه 2 میلیارد می گیرد و به همه فوتبال ایران احاطه دارد. اما وقتی می خواهند یک ریال به پول کارمندان اضافه کنند می گویند نداریم. توجه کنید کی روش با این حقوق چند ماه در ایران است. چرا به کسی برنمی خورد که مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال و سرپرست ایرانی نیست؟ کی روش 7 سال که در ایران است و هرگز چنینی درآمدی را نمی تواند هیچ جای دیگری داشته باشد. مربیان خارجی نیز دست ما را خوانده اند. وقتی از آن ها تعریف می کنید مبلغ قراردادهایشان را چند برابر می کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس بیان کرد: مدیران ما هم مدیران هزینه هستند. برانکو را تصور کنید کجا برود از این جا بهتر؟ مدیران فوتبالی پول های ممکلت را به باد می دهند. در مراسم قرعه کشی جام جهانی فقط از ایران 9 نفر شرکت داشتند کدام کشور این تعداد همراه داشت.

مایلی کهن درباره مهندسی انتخابات فدراسیون های ورزشی خاطر نشان کرد: از گذشته نیز چنین اتفاقاتی می افتاد. من در 2 مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال نماینده مربیان بودم. سزمان تربیت بدنی آن زمان با آگاهی به این نکته که من به گزینه آن ها رای می دهم من را برای حضور در مجمع دعوت می کردند. تعیین روسای فدراسیون ها از سوی وزارت اتفاق تازه ای نیست و فکرمی کنم مشکلی هم ندارد. می توانم بگویم مجامع انتخاباتی صوری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
حاجی لطفا ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین