پایگاه خبری آفتاب
۰۵ /تير /۱۴۰۵
Friday 26 June 2026
کد خبر:۵۰۰۵۶
۲۰:۴۱
۱۳۸۵/۰۶/۰۴

جلسه سادات مجلس درباره اظهارات مصباح

۲۰:۴۱
۱۳۸۵/۰۶/۰۴
به گزارش آفتاب نیوز،
«سید محمد مهدی پورفاطمی» نماینده دشتی در مجلس هفتم و از سادات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در این خصوص گفت: «من نسبت به این صحبت‌ها اعتراض دارم. آقای مصباح برای کوبیدن یک نفر نباید تمام افراد را زیر سوال ببرد». 

وی اظهار داشت: «بهتر است اصول را حفظ کنیم . "سادات" اسمی است که از پیامبر اسلام برجا مانده دور از انتظار است بخاطر مقاصدمان آن را زیر پا بگذاریم». 

پورفاطمی تاکید کرد: «اگر کسی با آقای خاتمی مشکل دارد یا راه خود را برای رسیدن به مقاصدش می‌خواهد هموار کند نباید یک جمع را زیر سوال ببرد».
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha