کد خبر: ۵۰۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

انتقاد شاهرودی از طارمی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی باعث ناراحتی هواداران شده است. او تاکید دارد که بهتر است طارمی در پرسپولیس بماند.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره موضوع جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس گفت: واقعا دیگر نمی‌دانم درباره طارمی چه بگویم. من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که او این کارها را انجام می‌دهد و باعث ناراحتی همه شده به خاطر مشاوره‌های غلطی است که می‌گیرد. من به طارمی توصیه می‌کنم در قدم اول مشاورانش را تغییر دهد و از افراد درست مشاوره بگیرد.

وی افزود: اگر دقت کنیم و خودش هم دقت کند می‌بیند همه اتفاقاتی که الان گریبانگیر پرسپولیس شده و محرومیت از نقل و انتقالات به خاطر مهدی طارمی بوده است. من اگر جای او بودم بی‌چون و چرا در این تیم می‌ماندم و حداقل با عملکرد خوبم باعث خوشحالی هواداران می شدم نه اینکه بخواهم ساز جدایی آن هم در این شرایط کوک کنم.

وی افزود: بهتر است مهدی بماند و در پایان فصل بعد اگر می‌خواهد برود که حداقل به خاطر حاشیه‌هایی که برای پرسپولیس ایجاد کرده دینش را به این تیم ادا کند. این را هم بدانید پرسپولیس به هیچ بازیکنی متکی نیست. امثال ناصر محمدخانی‌ها آمدند و رفتند و پرسپولیس باقی ماند. الان هم که می‌بینید تیم چقدر خوب به روند گلزنی‌هایش ادامه می دهد اما می گویم بازیکنی که حواشی زیادی برای خودش و البته باشگاه ایجاد کرده باید کمی احترام هواداران را نگه دارد. او با این کارها باعث ناراحتی هواداران شده است.

وی هم‌چنین درباره سرنوشت تیم‌هایی همچون پاس که دیگر در سطح اول فوتبال ایران نیستند گفت: متاسفانه بخشی از تیم‌ها چند سال قبل به شهرستان‌ها رفتند و جابه‌جا شدند که همین امر یکی از دلایل ضعف‌شان شد و بخش دیگری از مشکلات تیم‌هایی که الان اثری از آن‌ها نمی‌بینیم به خاطر مسائل اقتصادی است که در باشگاه‌ها وجود دارد. وقتی باشگاهی دولتی است و از منابع دولت هزینه می‌کند، قاعدتا قدرت بیشتری برای هزینه کردن دارد و می‌تواند سرپا باشد اما وقتی باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند در بخش خصوصی هم اقتصاد پویایی وجود ندارد و در فوتبال رسما درآمدی نیست و فقط باید هزینه کرد به همین خاطر خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند از پس هزینه‌های خودشان بربیایند.

وی افزود: نمونه‌ی یکی از همین باشگاه‌ها پاس تهران بود که به همدان رفت و الان دیگر هیچ اثری از آن پاس نیست. تیمی که روزی قهرمان ایران بود و یکی از قطب‌های فوتبال ایران محسوب می‌شد الان دیگر هیچ اثری از آن وجود ندارد. اگر می‌خواهیم باشگاه‌های اینچنینی به خوبی اداره شوند و تیم‌های ریشه‌دار به بقای خود ادامه دهند بهتر است بخش دولتی به فوتبال ورود کند و از منابعی که در اختیار دارد هزینه کند تا باشگاه‌های ریشه‌دار همچون سپیدرود که الان به لیگ برتر دارد و هواداران بسیار زیادی دارد به بقای خود ادامه بدهند.

او در پایان درباره تساوی پرسپولیس برابر نفت گفت: تیم ما بازی خوبی برابر نفت تهران انجام داد اما به خاطر اینکه هواداران نبودند واقعا روح در بازی جاری نبود. من امید داشتم با این شرایط بهتر از این ظاهر می‌شدیم اما بالاخره فوتبال است و گاهی نتایجی که دوست نداریم رقم می‌خورد. مطمئنا در بازی‌های آینده پرسپولیس می‌تواند به پیروزی برسد و به روند خوبش ادامه دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین