کد خبر: ۵۰۰۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

معاون آموزش و پرورش لرستان برکنار شد

معاون پرورشی آموزش‌ و پرورش لرستان برکنار شد که یکی از دلایل اصلی این اتفاق حذف عبارت "اَشْهَدُ أَنَّ عَلِيَّاً وَلِىُّ اللّهِ" از کتاب احکام دوم متوسطه پسران توسط این معاونت است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی قربانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با تسنی با بیان اینکه طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، معاون پرورشی این اداره منصوب شده است اظهار داشت: محسن یوسفوند از این سمت برکنار و  محمدحسین احمدی به عنوان معاون جدید پرورشی اداره کل آموزش و پرورش منصوب شد.

وی گفت: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مدتی بود که تصمیم معرفی معاون جدید پرورشی خود را اتخاذ کرده بود تا فعالیت این معاونت به صورت پر رنگ تری ادامه یابد؛ یکی از علل برکناری معاون قبلی، موضوع جزوه آموزشی که دارای ایراداتی بود عنوان شده است.

قربانی افزود: امیدواریم با حضور نیروهای تازه نفس و جدید، فعالیت‌های این معاونت پررنگ تر و چشمگیر تر باشد.

معاونت پرورشی آموزش‌ و پرورش استان لرستان در ماه گذشته در اقدامی عجیب عبارت "اَشْهَدُ أَنَّ عَلِيَّاً وَلِىُّ اللّهِ" را در کتاب احکام دوم متوسطه پسران حذف و کتاب را در مدارس توزیع کرد که جنجال زیادی به‌دنبال داشت و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد علت این کار مطرح شده است.

بعد از انتقادهای فراوان آموزش و پرورش استان ضمن عذرخواهی کتاب‌های مربوطه را جمع‌آوری کرد و دو نفر از کارکنان این اداره هم استعفا دادند؛ حجت‌الاسلام کشاورز سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان و حجت‌الاسلام پورمند کارشناس قرآن و عترت آموزش و پرورش شهرستان ازنا دو کارمندی بودند که روزهای نخست دی ماه امسال استعفا دادند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین