کد خبر: ۵۰۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

۲ کشته در واژگونی بونکر حمل سیمان در تهران

بر اثر واژگونی بونکر حمل سیمان در خیابان دادمان دو تن جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی در گفت‌وگویی، در مورد حادثه اظهارکرد: ساعت  14:9 دقیقه امروز یک مورد تصادف در خیابان دادمان، تقاطع فرحزادی به سامانه 125 شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار کرد: یک دستگاه بونکر حمل سیمان به دلیل نامشخصی  با دو عابر برخورد کرد و یک نفر از آنها که خانم میان‌سالی بود در شرایط وخیمی قرار داشت و در حالی که علایم حیاتی او ضعیف بود به مراکز درمانی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه یک خانم میان سال دیگر هم در زیر کامیون گرفتار شده بود افزود: این فرد در وضعیت خطرناکی قرار داشت وآتش‌نشانان عملیات رهاسازی را انجام دادند و بعد از تحویل به اورژانس مشخص شد که در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: خودرو به مکانی امن منتقل شد وپس از تحویل محل به عوامل پلیس راهور برای بررسی علل حادثه، عملیات درساعت 14:49 دقیقه به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، علی جهانبین سرپرست شیفت دیسپچ اورژانس تهران نیز در این رابطه اعلام کرد: ساعت 13:59 با مرکز اورژانس 115 تماس گرفته و اعلام شد که رو به روی بیمارستان آتیه یک بونکر سیمان که ظاهرا مربوط به ساختمانی نیمه‌ساخته بود روی دو عابر افتاده و چیزی به عنوان تصادف به ما اعلام نشد.

وی افزود: هر دو نفری که در این حادثه زیر دستگاه بونکر حمل سیمان ماندند خانم بودند که یک نفر در دم جان باخت و فرد دیگر چند دقیقه بعد از اینکه به بیمارستان آتیه منتقل شد، فوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین