کد خبر: ۵۰۲۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

نوبخت: فقرزدایی و اشتغال اولویت دولت است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش می‌کنیم بودجه جاری و عمرانی استان‌ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی‌رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم در اولویت داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهوری در گردهمایی جامعه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از حضور در جمع سرافرازان نیروهای مسلح و به ویژه فرماندهان حوزه طرح، برنامه و بودجه نیروهای مسلح، از مقام شامخ همه شهدا و به ویژه شهدای عملیات کربلای 5 تجلیل کرد و در ادامه با اشاره به بودجه نیروهای مسلح از سال 92 تا 97  بر توجه ویژه دولت به بودجه بخش دفاعی تاکید کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که در کنار سایر مصارف، سیاست فقرزدایی را هم در دستور کار داریم، افزود: در کشور انسان‌هایی را داریم که زندگی‌شان نمی‌گذرد لذا یارانه این افراد را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده ایم.

نوبخت به بخش هزینه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: بودجه امسال با سنوات گذشته این تفاوت را دارد که مبتنی بر عملکرد یعنی به قیمت تمام شده تنظیم می‌شود. بسیاری جداول را اصلاح، شفاف‌سازی و یا حذف کردیم. در عین حال تلاش می‌کنیم بودجه جاری و عمرانی استان‌ها را افزایش دهیم. سیاست فقرزدایی و اشتغال را علی‌رغم این که با محدودیت منابع مواجهیم در اولویت داریم.


وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کلیدواژه‌های اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی، ادامه داد: نمود این کلیدواژه‌ها همین برنامه‌ریزی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین