کد خبر: ۵۰۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

روز خوب فوتبالی برای مازنی‌ها در لیگ یک

برد تیم فوتبال نساجی قائمشهر در بازی خانگی و تیم فوتبال خونه به خونه در قم روز خوب فوتبالی را در روز یکشنبه اول بهمن ماه برای مازنی ها در لیگ یک رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز :
در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ یک جام آزادگان در قائمشهر نساجی این شهر میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

گل این دیدار را محمد عباس زاده در نخستین بازی خود برای این تیم پس از بازگشت از سایپا به تیم محبوبش در قائمشهر با حرکت آکرباتیک( قیچی برگردون) در دقیقه 20 نیمه اول به ثمر رساند.

نساجی قائمشهر که هفته نوزدهم را با باخت 3 بر یک در بندرعباس ( زمین بیطرف) به گل گهر واگذار کرده بود، با این برد توانست با 36 امتیاز جای خود را در رده سوم محکم کند.

نفت مسجد سلیمان با همین تعداد بازی و 42 امتیاز در رده اول و بادران تهران نیز با 38 امتیاز رده دوم جدول این رقابت ها را در اختیار دارند.

* برد خونه به خونه با سرمربی جدید و خارجی 

تیم خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ یک نیز با برد 2 بر یک و کسب 3 امتیازدر برابر تیم بحران زده صبا قم توانست با 35 امتیاز از 20 بازی خود را به رده چهارم و در همسایگی تیم همشهری نساجی قائمشهر برساند.

در رقابت های فوتبال لیگ یک جام آزادگان 18 تیم حضور دارند و 2 تیم به لیگ برتر به عنوان سوپرلیگ فوتبالی ایران صعود می کنند و مازندران با داشتن بیش از 100 بازیکن تراز اول فوتبال در سطح کشور و لژیونر از 13 سال گذشته در حسرت حضور در بالاترین سطح فوتبالی کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین