فروشگاه طوری تعریف شده است که ابتدا غذاهای آماده را خواهید دید و سپس بستههای گوشت و مواد غذایی و سپس نوشیدنی را در قسمت عقبی فروشگاه خواهید دید.
برای ورود به فروشگاه باید از کارت شناسایی آمازون استفاده کرده که مجوز ورود شما به فروشگاه و برداشت از کارت اعتباری پس از خرید نیز هست.
این نوع بقالی برای فروشگاهداران سنتی یک اختلال بالقوه محسوب میشود که آمازون در کار آنها دخالت کرده است اما این کمپانی در سال گذشته با فروش 13.7 میلیارد دلار موادغذایی ، چهرهای موفق از خود برجای گذاشته است.
آنچه که این بقالی آنلاین را متفاوت کرده و مربوط به آینده زندگی در شهر هوشمند است؛ سرعت بخشیدن به کارها و حذف واسطههای انسانی و بعضا صفهای طولانی مدت است که در پیک روزانه اغلب مشتریان با آن مواجه میشوند.
آمازون هنوز استراتژی توسعه بقالی آنلاین خود را اعلام نکرده است اما سال گذشته با خرید فروشگاه زنجیرهای«هول فودز» نشان داد قصد دارد سیستم بقالی را از سنتی به مدرن تبدیل کند و چه بسا بقالی آنلاین خود را در شعبات «هول فودز» دایر کند.
منبع: خبرآنلاین