کد خبر: ۵۰۴۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

نسل سوم رنو ال ۹۰ با طراحی چشم نواز و عجیبی شبیه به مرسدس بنز !!!

در اروپا خودروهای محبوبی چون داچیا لوگان همان رنو ال ۹۰ و فیات تیپو فروش بسیاری داشته و توانستند بسیار مورد توجه قرار گیرند. داچیا لوگان نام اصلی همان رنو ال ۹۰ موجود در بازار ایران بوده که از طراحی مقرون به صرفه و طراحی ساده بهره می برد.
آفتاب‌‌نیوز : در اروپا خودروهای محبوبی چون داچیا لوگان همان رنو ال ۹۰ و فیات تیپو فروش بسیاری داشته و توانستند بسیار مورد توجه قرار گیرند. داچیا لوگان نام اصلی همان رنو ال ۹۰ موجود در بازار ایران بوده که از طراحی مقرون به صرفه و طراحی ساده بهره می برد.

خودرو رنو ال ۹۰ که در ایران تولید و در بازار عرضه می شود نسل اول این محصول است، نسل دوم نیز با نام سیمبل بوده و می توان با همان برند رنو این خودرو را نیز در حیابان های شهر یافت. اما با توجه به اینکه طراحی این خودرو بر عهده شرکت رومانیایی داچیا بوده باز طراحی در نسل جدید نیر بر عهده این کمپانی است. داچیا لوگان ی همان رنو ال ۹۰ را می توان خودرویی کارآمد دانست که در کنار قیمتی کم می توان برای رانندگی شهری گزینه مناسبی باشد.

نسل سوم رنو ال ۹۰ با طراحی چشم نواز و عجیبی شبیه به مرسدس بنز !!!
نسل سوم داچیا لوگان یا رنو ال نود

قیمت یک داچیا لوگان نسل دوم در نسخه ۱٫۵ لیتری دیزلی تنها ۱۴ هزار یورو بوده و اگر شاهد پیشرفتی در نسل بعدی آنیعنی نسل سوم رنو ال ۹۰ باشیم شاید این هزینه به ۲۰ هزار یورو نیز افزایش پیدا کند. گویا قرار است نسخه جدید ال ۹۰ با تغییرات چشم گیری روانه بازار شود و به احتمال زیاد قسمت های داچیا لوگان جدید شباهتی به نسل پیشین خود خواهد داشت، اما در بیشتر بخش ها به یک اتومبیل باکیفیت و پریمیومی تبدیل شده است. حتی در برخی قسمت ها به نظر می رسد که داچیا از CLA مرسدس بنز نیز الهام گرفته است. در تصاویر رندر شده فضای داخل کابین همانند تالیسمان و سایر مدل های جدید رنو بوده و یک خوشه ابزار پیشرفته با نمایشگری بزرگ ۱۲ اینچی قرار گرفته است. سیستم صوتی Burmester در کنار ورودی سیستم تهویه جذابیت طراحی کابین را دو چندان کرده است. البته سیستم نورپردازی R-Link رنو در این مدل مشاهده نمی شود و به نظر می رسد از آنجایی که رنو ال نود یا همان داچیا لوگان یک سدان مقرون به صرفه بوده، شرکت سازنده برنامه ای برای افزودن چنین قابلیت ندارد.

نسل سوم رنو ال ۹۰ با طراحی چشم نواز و عجیبی شبیه به مرسدس بنز !!!
نسل سوم داچیا لوگان یا رنو ال نود

در فضای بیرونی چراغ LED جدید چشمگیر بوده و یک جلوپنجره مشبک با حاشیه های کروم نیز برای رنو ال ۹۰ یا داچیا لوگان در نظر گرفته شد. البته برخی بخش های بیرونی ما را به بیاد استپ وی یا داستر شاسی بلند می اندازد. چراغ مه شکنی زیبا در کنار یک رادار جلو درون سپر از ویژگی های ظاهری تصویر است. ارتفاع این خودرو کمی پایین بوده و در مقایسه با خودرو اصلی کوتاه قامت تر محسوب شده که به نظر نمی رسد در نسخه نهایی چنین ساختاری مشاهده شود.

نسل سوم رنو ال ۹۰ با طراحی چشم نواز و عجیبی شبیه به مرسدس بنز !!!
نسل سوم داچیا لوگان یا رنو ال نود

دستگیره های درب نیز به شکل کانسپت هستند و در نسخه حقیقی چنین چیزی در کار نیست. سپرها نیز حالتی اسپرت دارند و افزوده شدن سیستم اگزوز دوگانه دور از انتظار است زیرا بعید به نظر می رسد داچیا بخواهد پیشرانه پرتوانی با سیستم اگزوز دوگانه در نظر گیرد. گذشته از تمامی این موارد رینگ های کرومی آلومینیومی شاید در نسخه اصلی مشاهده شود اگرچه دقیقا تایید شده نیست.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اکتفا کرد.

منبع:‌نت نوشت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین