کد خبر: ۵۰۴۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

والورده: امید زیادی به کوتینیو داریم؛ وقتی برای فکر کردن به رئال مادرید ندارم

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از صعود تیمش به نیمه نهایی کوپا دل ری در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسا شب گذشته موفق شد شکست ۱-۰ بازی رفت را با دو گل از سوارز و مسی جبران کرده و به جمع چهار تیم برتر جام راه پیدا کند. فردا ساعت ۱۵:۳۰ با قرعه کشی، حریف بارسا از میان لگانس، سویا و والنسیا مشخص خواهد شد. به گزارش mundodeportivo، ارنستو والورده پس از بازی گفت:

خوشحالم چون همان طور که باید و می‌دانستیم، بازی کردیم. به خصوص در دقایق پایانی. با این حال، باید گل سوم را می‌زدیم چون یک گل از اسپانیول باعث حذف ما می‌شد. به همین دلیل هم دقایق پایانی خیلی حساس شده بود. نمی‌خواستیم تجربه بازی رفت دوباره تکرار شود. لئو مسئولیت گرفتن توپ، نگه داشتن آن و تلف کردن وقت را بر عهده گرفت. اما بعد مثبت این دقایق این است که یاد گرفتیم باید چگونه در چنین فشاری بازی کنیم. اسپانیول تا آخرین دقایق شانس صعود داشت و به همین دلیل هم باید تا انتها هوشیاری‌مان را حفظ می‌کردیم. 

کوتینیو: امید زیادی به او داریم چون می‌دانیم به سبک بازی ما می‌خورد. فیلیپه می‌تواند با اعتماد به نفسش در مصاف‌های تک به تک، دید بازش که فضا را تشخیص می‌دهد؛ گلزنی و خلق موقعیت به ما کمک کند. بازی امشب نکته خاصی نداشت اما به نظرم خوب بود. اجازه دهید ببینیم در ادامه چه می‌شود. امشب تازه شروع داستان کوتینیو بود.

کوپا دل ری همین است و استرس حذف همیشه همراه شماست. باید تا آخرین لحظه بجنگید و نمی‌توانید یک لحظه بازی را رها کنید. جبران باخت در دور رفت همیشه ممکن نیست. حریف دست بالا را داشت و تا آخرین دقیقه می‌توانست تیم صعود کننده باشد. در بازی‌های دیروز دیدید که صعود به نیمه نهایی چقدر سخت است. پس اگر در نیمه نهایی هستیم یعنی خوب کار کرده‌ایم. 

هواداران: حضورشان برای ما کلیدی است. امشب از دقیقه یک نشان دادند که با تیم هستند. حمایتشان برای ما قیمتی است و کمک حالمان خواهد بود. امیدوارم همیشه همین گونه باشد. برای آنها بازی می‌کنیم تا خوشحال باشند اما می‌خواهیم همیشه پشت تیم باشند و حمایتمان کنند. در بازی یکشنبه مقابل آلاوز هم به آنها نیاز داریم. بازی مهمی خواهد بود. اتمسفری که هواداران ایجاد می کنند، در بازی‌های خارج از خانه علیه ماست. پس در بازی خانگی انتظار داریم ورزشگاه پر باشد و هواداران از تیم حمایت کنند.

غیبت مادرید در نیمه نهایی: رئال حریف بزرگی است. ما در نیمه نهایی هستیم چون کارمان را به خوبی انجام دادیم. در این دست از بازی‌ها نمی‌توانید روز بد داشته باشید چون حذف خواهید شد. وقتی ندارم تا درباره رئال مادرید فکر کنم. درگیر تیم خودم هستم تا خوب بازی کند و همواره رو به جلو در همه تورنمنت‌ها حرکت کند. فوتبال همین است و می‌دانیم همیشه شرایط بر وفق مرادتان نیست. همه می‌دانیم که وقتی ببریم، بهترین هستیم و در زمان باخت، بدترین. زیدان کارهای بزرگ زیادی در مادرید انجام داده و نهایت احترام را برایش قائلیم.

طرفداری 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین