کد خبر: ۵۰۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۵ - ۱۶:۰۶

ديدار رييس‌جمهور جيبوتی با رهبر انقلاب

آفتاب‌‌نیوز : ايشان با تاكيد بر اين‌كه همواره استعمارگران و جنگ‌افروزان مانع ايجاد فرصت براي استفاده امت اسلامي از توانايي‌هاي خود شده‌اند، افزودند: با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران و بروز روحيه خودباوري در ميان جوانان، پيشرفت‌هاي بسياري در عرصه علمي و فن‌آوري به دست آمده كه دستيابي به فن‌آوری انرژی هسته‌ای نمونه‌ای از اين پيشرفت‌هاست. 

مقام معظم رهبری ايجاد جنگ و آتش‌افروزي در منطقه حساس خاورميانه را از جانب قدرت‌هاي استعمارگر، يكي از شگردهاي آنها براي فروش سلاح‌هاي خود برشمردند و خاطرنشان كردند: كشورهای غربي در مقابل پول نفت، به كشورهاي منطقه سلاح مي‌دهند تا همواره زمينه جنگ و درگيري در منطقه وجود داشته باشد و اين كشورها در صد و پنجاه سال گذشته برگهاي سياهی در پرونده خود در زمينه ايجاد جنگ و كشتار دارند. 

آيت‌الله خامنه‌ای با تاكيد بر اين‌كه جمهوري اسلامي ايران مخالف جنگ و كشتار است، تصريح كردند: ايران آمادگي دارد تجربيات و پيشرفت‌هاي خود را درباره علم و فن‌آوري در اختيار امت اسلامي قرار دهد. ايشان لزوم اعتماد كشورهاي اسلامي به يكديگر، مشخص كردن جايگاه خود در جبهه اسلامي و اشتباه نگرفتن جبهه اسلامي با جبهه دشمنان اسلام را يادآور شدند و ابراز اميدواري كردند توافق‌هاي انجام گرفته در سفر رييس‌جمهور جيبوتي به ايران با پي‌گيري‌های دو طرف عملي شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین