کد خبر: ۵۰۵۲۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران در روز دوشنبه

محمدحسین مقیمی گفت: قرار شد فردا پیش‌دبستانی‌ها، دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشجویان در شهر تهران و شهرستان‌های آن در دو نوبت صبح و عصر تعطیل باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
استاندار تهران گفت: قرار شد فردا پیش‌دبستانی‌ها، دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشجویان در شهر تهران و شهرستان‌های آن در دو نوبت صبح و عصر تعطیل باشند. برای تعطیلی ادارات تهران هنوز تصمیمی نگرفه‌ایم و تا پایان وقت اداری امروز نظر نهایی در این باره را اعلام خواهیم کرد.

محمدحسین مقیمی گفت: قرار شد فردا پیش‌دبستانی‌ها، دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشجویان در شهر تهران و شهرستان‌های آن در دو نوبت صبح و عصر تعطیل باشند.

وی ادامه داد: برای تعطیلی ادارات تهران هنوز تصمیمی نگرفه‌ایم و تا پایان وقت اداری امروز نظر نهایی در این باره را اعلام خواهیم کرد، بایستی نظر وزیر کشور را بگیریم و بعد از آن اگر لازم شد نظر هیئت دولت را برای تعططیلی ادارات جویا شویم.

استاندار تهران با بیان اینکه فردا یخبندان خواهد شد لذا درباره ادارات نیز تصمیم مان را اعلام خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: همه راه‌ها به سمت تهران هم اکنون باز هستند و رفت و آمد در آن‌ها جاری است.

وی تصریح‌کرد: متاسفانه دیشب و امروز صبح آزادراه‌های تهران- قم، تهران- ساوه و تهران - کرج با مشکلاتی روبرو بودند، بخصوص در آزادراه تهران- قم که همشهریان عزیز ما و مسافرانی که در این مسیر عبور می‌کردند مجبور شدند تا صبح در این مسیر بمانند و زحمات زیادی را متحمل شدند که ازآن‌ها عذرخواهی می‌کنیم.

مقیمی عنوان‌کرد: البته تلاش‌های زیادی از سوی وزارت راه، مسکن و شهرسازی، پلیس راه و کسانی که به کمک آمدند، صورت گرفت تا این مسیر باز شود که مقداری طول کشید، ولی هم اکنون همه مسیر‌های منتهی به شهر تهران باز هستند.

استاندار تهران افزود: به مردم توصیه می‌کنیم اگرقصد مسافرت‌های ضروری ندارند از تردد در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند، زیرا احتمال ریزش بهمن وجود دارد و مردم برای تردد‌های خود در جاده‌ها به اطلاعیه‌های وزارت مسکن وشهرسازی، پلیس راه و صداوسیما توجه کنند، زیرا اگر باز شرایط اضطراری بوجود بیاید اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی درباره میزان آمادگی سازمان راهداری استان تهران برای یخبندان و شرایط نامساعد جوی نیز گفت:، چون راه‌ها باز هستند یعنی آمادگی هست و رفت و آمد در مسبر‌ها می‌تواند انجام شود ولی، چون احتمال بروز بوران و بسته شدن مسیر‌ها هست و مردم باید به اطلاعیه‌هاتوجه کنند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
محمد امین الرئیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
لطفا ادارات روتعطیل اعلام نمایید چون امروز که یخبندان نبود تردد برای ماکارمندان خیلی سخت بود چه برسد به فردا که احتمالا یخبندان خواهد بود
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
سلام خواهشن ادارتم تعطیل کنید فکر مردم باشید
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
امکان تردد در شهرستانهای اطراف مثل اسلامشهر-بهارستان-شهریار و رباط کریم وجود نداره کاش تصمیم گیری رو به عهده فرمانداران می گذاشتند اینجا همه خیابونها مسدود هستند کاش استاندار محترم فقط تهران رو ملاک تصمیم گیری قرار نمیداد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین