کد خبر: ۵۰۵۲۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

واکنش حدادعادل به انتقادات درباره بودجه بنیاد سعدی

حدادعادل در واکنش به سخنان نماینده ایلام در مجلس مبنی بر اینکه بودجه بنیاد سعدی صرف حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان در حوزه سعدی پژوهی می‌شود، گفت: جای تاسف است که نماینده محترم مجلس از وظایف و فعالیت‌های نهادی مهم در کشور مطلع نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
روابط عمومی بنیاد سعدی اعلام کرد: غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی در پاسخ به سخنان جلال میرزایی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و دیگر نمایندگانی که پیش از آن نسبت به بودجه این بنیاد انتقاد داشتند، گفت: بنیاد سعدی در خارج از کشور عهده دار آموزش و گسترش زبان فارسی در بیش از 200 نقطه جهان است و جای تاسف و تعجب دارد که نماینده ای از تریبون رسمی، چنین اظهاراتی را درباره فعالیت بنیاد سعدی عنوان کرده است.

وی تصریح کرد: از نمایندگان محترم مجلس انتظار می‌رود با شرح وظایف دستگاه‌هایی که ردیف بودجه دارند، آشنا باشند و یا حداقل از اعضای کمیسیون فرهنگی درباره بنیاد سعدی سوال کنند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
1
خب اشکالی ندارد آقای حداد عزیز جنابعالی و همکارانتان مستندات خرج پولهای سالهای قبل را بیاورید تا بودجه به شما تخصیص یابد. اینکه دولت دارد جلوی بودجه های بدون حساب و کتاب را می گیرد و از موسسات حساب کشی می کند اتفاقا کار بسیار پسندیده ایست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
1
روح سعدی از اینکه در این وانفسای مشکلات ملت ، برخی چون حداد پول و بودجه ای در اختیار میگیرنند تا بنام سعدی به امیال نفسانیشان بپردازند ، شاید آزرده خاط باشد .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
1
یک .......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین