کد خبر: ۵۰۵۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

بخش‌های زیادی از معابر تهران یخ‌زده بوده و نیاز به پاشیدن نمک و شن دارد/ شهروندان از تردد غیرضرور خودداری کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در حال حاضر بخش عمده‌ای از معابر شهر تهران یخ‌زده هستند و نیاز به پاشش نمک و شن وجود دارد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در حال حاضر در محور قدیم کرج ـ تهران حضور دارد و این جاده دچار یخ‌زدگی شده است، گفت: بخش‌های زیادی از معابر بزرگراهی شهر تهران همین شرایط را دارند و نیاز به پاشش نمک و شن وجود دارد.

وی گفت: برای مثال بزرگراه‌های ازادگان، صالح‌آباد، سولقان، پل امام علی(ع) روی آزادگان، شهید همدانی، باکری شمال به جنوب، تهران ـ کرج، مخصوص و خیلی از بزرگراه‌های دیگر همین شرایط را دارند.

وی افزود: این در حالی است که ما از صبح با شهرداری تهران صحبت‌هایی کرده و تلاش شده تا نمک و شن پاشیده شود که البته این کار هم تا حدودی انجام شده اما کافی نبوده است.

مهماندار گفت: باید سریع‌تر نسبت به پاشیدن نمک و شن در سایر معابر اقدام شود و به همین دلیل از شهروندان می‌خواهیم تا از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

به گزارش فارس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: اگر هم نیاز وجود دارد و ضرورتی هست برای تردد، شهروندان باید سرعت پایینی برای رانندگی انتخاب کنند، زیرا اندکی سرعت بالا باعث وقوع فاجعه‌ای می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
0
0
نه خبری از نمک و نه شن در معابر تهران بود .معلوم نیست شهرداری هر منطقه داره چکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین